Jump to content

Basta


.Senne

Recommended Posts

Ik wilde de linkjes van YouTube aan m'n broer geven, maar de filmpjes zijn verwijderd. Iets met auteursrecht enzo, dat soort ongein. In Nederland hebben we daarvoor uitzendinggemist.nl, waar alles van de publieke omroepen gratis terug te kijken is. Heeft België dat ook? Want volgens mij is dat ooitgemist of netgemist betaald.

Ja, dat is Ooit Gemist. En je moet inderdaad betalen.. €1 of €1.5, best kut :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde de linkjes van YouTube aan m'n broer geven, maar de filmpjes zijn verwijderd. Iets met auteursrecht enzo, dat soort ongein. In Nederland hebben we daarvoor uitzendinggemist.nl, waar alles van de publieke omroepen gratis terug te kijken is. Heeft België dat ook? Want volgens mij is dat ooitgemist of netgemist betaald.

Jawel, het is wel mogelijk om een gemiste uitzending gratis te zien. yep.gif

Op de site van één heb je een "mediatheek" en daar staat een aantal programma's van één die je kan herbekijken.

Link aflevering 1:Klik

Link aflevering 2: klik

Link basta filmpjes: Klik

Link één mediatheek: klik

Btw: niet vergeten maandag om 21:05 is basta op één. icon_mrgreen.gif

Mvg,

Woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ben ik gisteravond voor 't eerst van m'n leven speciaal voor een programma op een Belgische zender tv gaan kijken. Ik vond 't weer een briljante aflevering, met name het Sabam-onderwerp. Dat er serieus tot 3 x toe zo'n controleur komt op een Waar is iedereen?-fuif, geweldig! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha, maadag was weer een leuke aflevering. Gingen ze een bank oprichten. Hebben ze wat spaarders bij hun bank. Gaan ze bonussen uitdelen en dan droog aankomen. Ja, nu zijn we faillet. Gaan ze 20 miljard overheidssteun vraag voor 136 euro aan spaargeld XD

Link to comment
Delen op andere websites

Kalfje Willy was zo hard. :7

En toen met die zetel die ze uit die bank wouden stelen en de klink afbrak van de bestelwagen. :7

Jaah.. XD Dan komt er dan ook nog een medewerker van de bank langs.. Faal..

Maar Kalfje Willy heeft nog wel een hele leuke tijd gehad :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Even een kleine bump.

Op de Nederlandse televisie is nu ook zo'n soort programma op tv. Hier heet het Rambam. Ik vind het op zich wel leuk om te zien. Maar ik vind het lang niet zo leuk als Basta. Basta vond ik veel origineler. Rambam is alles ook net wat serieuzer, waar in Basta nog veel droge grappen in kwamen.

Iemand Rambam al een keer gezien?

Het wordt elke maandag om 21:55 uitgezonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...