Velaro Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Ik denk niet dat deze hack een grote invloed gaat hebben op de PS3. Hopelijk vindt Sony er wel iets op zodat gehackte consoles kunnen geband worden of zodat die sleutel veranderd wordt. Ik begin er in ieder geval niet aan om games te downloaden door aan allerlei dingen te sleutelen. @Hierboven: de servers gaan helemaal niet sluiten. Reageren
rienie Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Ik denk dat dit toch echt nog wel grotere problemen zal geven in de toekomst. En de Killzone 3 komt natuurlijk ook. Die gaan ze vast ook wel hacken. En Crysis 2. @hierboven: Ik zie die luie geldgieren van Activision de server echt wel sluiten hoor. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 (bewerkt) Ze moeten er snel bij zijn, een Master Piece als Killzone 3 (mijn mening) mogen ze niet verkloten . NextGenTactics van youtube denkt dat het een grote leugen is omdat de Hacks zoals aim bots in CoD 4 etc er allang waren en Infinity Ward heeft de hacks al meerdere malen zelf verholpen. Iedere andere console is al eens gehacked, aimbots en allerlij hacks vinden in meerdere games plaats, zelfs in Halo op de 360 en alles wordt verholpen. Plotseling kan infinity ward, een grote rijke franchise die er op bekend staat een van de beste te zijn in het maken van games er niets tegen doen? Geld zeker ook voor de laatste DLC die nooit uit is gekomen en de nodige patches. $$ Geld, daar draaid het om, ze kunnen makkelijk een Auto - banner maken zoals in andere games, dit zal wel een een of andere duistere afspraak met Microsoft en Activision zijn zodat mensen een 360 kopen voor CoD. (Niets tegen de 360 hoor, maar hier klopt niets van.) Bewerkt: 19 januari 2011 door frankyyguy Reageren
Hayte Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Jup, het zal wel weer aan de geldwolven liggen die MicroSoft heten. Die hebben allerlei hackers en mensjes ingehuurd zodat die zouden kunnen faken dat ze de productkey van de PS3 gekraakt hebben, dan nog even GeoHotz inhuren zodat het allemaal nog betrouwbaarder lijkt, en klaar is Microsoft. Jup, complottheorie, je hebt gelijk... Ik maak me meer zorgen over Portal 2 (Valve <3), welke via Steamworks cross-platform gespeeld kunnen worden met Mac OSX en Windows, dat er dan super veel hackers de co-op multiplayer gedeelte van Portal 2 verkloten door het allemaal te... nou, modden en al die shit. Overigens is Portal 2 niet cross-platform met X360, vanwege wat buttfuck regeltjes in de licentie voorwaardes. De meeste ontwikkelaars passen zich aan aan zulk soort stomme dingen ("zelfs" Rockstar met een voorheen gratis mappack voor RDR), maar Valve blijft wel zo aardig om de X360 mensjes eens te naaien. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Ik denk dat een gedeelte toch (lichtelijk) wordt opgelost als Steam naar de PS3 komt wat betreft de hacking en illegale downloads. Hacking kunnen ze makkelijk bannen, al is het de product key/online en illegaal downloaden ook voor een gedeelte. Namelijk dat je serial code van je game vast aan de PSN account zit (en misschien een limited use zit wat betreft PSN accounts). Daarnaast als de games serials krijgen (of hebben) dat dit redelijk in de hand gehouden kan worden, denk maar serial banning. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 (bewerkt) Jup, het zal wel weer aan de geldwolven liggen die MicroSoft heten. Die hebben allerlei hackers en mensjes ingehuurd zodat die zouden kunnen faken dat ze de productkey van de PS3 gekraakt hebben, dan nog even GeoHotz inhuren zodat het allemaal nog betrouwbaarder lijkt, en klaar is Microsoft. Jup, complottheorie, je hebt gelijk... Ik maak me meer zorgen over Portal 2 (Valve <3), welke via Steamworks cross-platform gespeeld kunnen worden met Mac OSX en Windows, dat er dan super veel hackers de co-op multiplayer gedeelte van Portal 2 verkloten door het allemaal te... nou, modden en al die shit. Overigens is Portal 2 niet cross-platform met X360, vanwege wat buttfuck regeltjes in de licentie voorwaardes. De meeste ontwikkelaars passen zich aan aan zulk soort stomme dingen ("zelfs" Rockstar met een voorheen gratis mappack voor RDR), maar Valve blijft wel zo aardig om de X360 mensjes eens te naaien. Nee Hayte, dat zeg ik niet. Ik heb nooit iets gezegt over "ingehuurde" hackers. Ik vind het alleen erg vreemd dat bij games zoals Halo auto banners gemaakt worden die hacks detecteren en spelers automatisch bannen, waar als gevolg zo goed als geen hackers meer komen en dat Infinity ward zegt dat ze er niets tegen "kunnen" doen. Call Of Duty Black Ops is gemaakt voor de 360 en geport naar de andere consoles en overduidelijk hebben ze minder hun best gedaan op de Ps3 versie? Veel meer Lag? Graphics zijn iets minder? Nu komen ook nog eens alle games en DLC's een maand later op de ps3, ik heb het gevoel dat wij als onwetende "gamers" er van uit moeten gaan dat wij Ps3 bezitters "screwed" zijn en mensen op de 360 niet. De ps3 is gehacked, zoals iedere andere console tegenwoordig, maar op de ps3 games kunnen ze er plotseling niets tegen doen. Een simpele Auto - Banner zou genoeg zijn, maar nee schuif de fout af op Sony Playstation. Op deze manier kopen veel meer mensen een 360 en worden er veel minder Ps3 games verkocht. Geloof me, Microsoft zou er alles aan doen meer geld te verdienen, al is het oneerlijk. Een aannemelijk bedrag en Infinity Ward, die bekend staat als een van de superieure game developers "kan" opeens niets meer doen op de ps3 versie. Sorry hoor, maar ik vind hier niks van kloppen en er moet een reden zijn waarom er (volgens mij) tegen ons gelogen wordt, want de fout ligt wel degelijk bij Activision of IW. Ik zie anders nergens anders zo veel hackers. PS: Ik zeg niet dat dit werkelijk een deal is tussen Microsoft en Activision, maar vind dit wel erg toevallig. Bewerkt: 20 januari 2011 door frankyyguy Reageren
Hayte Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 De PS3 en XBox 360 zijn twee totaal verschillende systemen met verschillende besturingssystemen. Ook is Bungie een totaal ander bedrijf dan Treyarch. Bungie maakte exclusief spellen voor de 360, en hun gehele financiële situatie was daarom ook afhankelijk van hoe hun 360 spellen waren. Activision maakt al lange tijd spellen voor de 2 consoles en pc-markt, heeft daarnaast veel meer games, en kan dus relatief gezien minder geld en resources besteden aan hun individuele spellen, laat staan individuele spellen op een bepaalde console. Een auto-banner is overigens vrij vaak makkelijk te omzeilen, kijk maar eens naar VAC (Valve Anti-Cheat). De vorige keer dat ik Half-Life 2 Deathmatch speelde zaten er twee hackers in een potje van zes man. Al heb ik nog nooit een hacker meegemaakt in Team Fortress 2... Dat de DLC's een maand later naar de PS3 en PC markt komen is een vrij duidelijke reden, Microsoft heeft daar voor betaald. Overigens is Infinity Ward niet bepaald superieur hoor. Hun Call of Duty verkoopt door hun naam en niet door vernieuwende gameplay, ook is de engine verre van nieuw en fris, iets wat waarschijnlijk niet gaat veranderen in deel nummer 8, of bij welke versie de uitmelk-koe ook wezen mag zijn. Er zitten trouwens twee fouten in je post, wat al aangeeft hoe veel je van dit spel af weet. Ten eerste is Black Ops niet gemaakt door Infinity maar door Treyarch, en is de pc gaming sectie imo harder gebuttfucked dan de PS3 dumbtards. De systeemeisen zijn vele mater hoger dan MW2, wat zou moeten betekenen dat ik BO niet kan maxen. En als ik ze eindelijk gemaxed heb, ziet MW2 er nog steeds mooier uit. En we hebben afaik last van dezelfde problemen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Nee, maar een 360 kopen vooral doen Maar even serieus, waarom je hier verbaasd om bent is een raadsel, alles maar dan ook echt alles word gekraakt dus dit as gewoon wachten op het moment. Daarbij krijg je op de Xbox hier echt niet minder last van. Op een xbox is niet zo gemakkelijk homebrew (dus hacks) af te draaien. Dan moet je een xbox met JTAG hebben, dat is om te beginnen nogal lastig en gaat sowieso alleen om oudere modellen. Er zijn niet zo veel mensen die dat hebben. De key van de PlayStation 3 is inderdaad gevonden. Met behulp van deze key bepaalt de PlayStation 3 of het spel dat je erin stopt een legaal spel is (aangezien elk legaal spel over een juiste key beschikt). Nu de key dus gekraakt is, kunnen er home made games en zelfs illegale kopieën van spellen gespeeld worden. Die GeoHot heeft z'n firmware zo ontworpen dat er geen backups mee gespeeld kunnen worden, alleen homebrew. Maargoed ik weet niet of er al een ander is geweest die dat wel mogelijk heeft gemaakt. Er gaan geruchten de rondte dat Sony zelfs op afstand PS3's zou kunnen uitschakelen (bijvoorbeeld als ze illegale spellen spelen), al is de vraag wel of je dat als elektronicafabrikant wel wil doen. Het zal je bij veel mensen niet populair maken, en zeker niet als het fout gaat. Ik ben er vrij zeker van dat dat wettelijk gezien ook gewoon niet mag. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 (bewerkt) De PS3 en XBox 360 zijn twee totaal verschillende systemen met verschillende besturingssystemen. Ook is Bungie een totaal ander bedrijf dan Treyarch. Bungie maakte exclusief spellen voor de 360, en hun gehele financiële situatie was daarom ook afhankelijk van hoe hun 360 spellen waren. Activision maakt al lange tijd spellen voor de 2 consoles en pc-markt, heeft daarnaast veel meer games, en kan dus relatief gezien minder geld en resources besteden aan hun individuele spellen, laat staan individuele spellen op een bepaalde console. Een auto-banner is overigens vrij vaak makkelijk te omzeilen, kijk maar eens naar VAC (Valve Anti-Cheat). De vorige keer dat ik Half-Life 2 Deathmatch speelde zaten er twee hackers in een potje van zes man. Al heb ik nog nooit een hacker meegemaakt in Team Fortress 2... Dat de DLC's een maand later naar de PS3 en PC markt komen is een vrij duidelijke reden, Microsoft heeft daar voor betaald. Overigens is Infinity Ward niet bepaald superieur hoor. Hun Call of Duty verkoopt door hun naam en niet door vernieuwende gameplay, ook is de engine verre van nieuw en fris, iets wat waarschijnlijk niet gaat veranderen in deel nummer 8, of bij welke versie de uitmelk-koe ook wezen mag zijn. Er zitten trouwens twee fouten in je post, wat al aangeeft hoe veel je van dit spel af weet. Ten eerste is Black Ops niet gemaakt door Infinity maar door Treyarch, en is de pc gaming sectie imo harder gebuttfucked dan de PS3 dumbtards. De systeemeisen zijn vele mater hoger dan MW2, wat zou moeten betekenen dat ik BO niet kan maxen. En als ik ze eindelijk gemaxed heb, ziet MW2 er nog steeds mooier uit. En we hebben afaik last van dezelfde problemen. Ik heb het niet over CoD Black Ops maar over Modern Warfare 2. Black Ops heeft amper hackers, aangezien Treyarch nog actief is en IW niet. De Xbox 360 kan andere systeem eizen hebben, maar het lijkt me sterk dat "Infinity Ward" en Activision niet genoeg geld hebben om op een console deze hacks te verhelpen, al heeft Bungie meer geld voor dit soort dingen. Zo'n groot bedrag zal het niet zijn. Ze kunnen beter hun naam zuiveren als ze hun spellen populair willen houden inplaats van te bezuinigen op het verhelpen van hacks. Alsof er iemand nog een nieuwe CoD wil kopen voor de ps3, ik iniedergeval niet. Mijn vertrouwen in IW is weg. Bewerkt: 20 januari 2011 door frankyyguy Reageren
thug Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 door die hackers gaat ook de gameindustrie kapot,dat zijn zo dingen dat ik echt niet af kan é. die ontwikelaars moeten ook hun brood verdienen maar sommige hebben dat gewoon niet door. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Kunnen ze nu ook al online accounts hacken? Want dat zou echt pas irritant worden, misschien is deze vraag al beantwoord maar ik kon het niet terug vinden. Hopen dat Sony snel een deftige, goede oplossing kan vinden. Reageren
Sublime Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Kunnen ze nu ook al online accounts hacken? Want dat zou echt pas irritant worden, misschien is deze vraag al beantwoord maar ik kon het niet terug vinden. Hopen dat Sony snel een deftige, goede oplossing kan vinden. Lol, als ze de PS3 kunnen hacken kunnen ze niet meteen in de database van het PSN netwerk komen.. Het enigste wat gaat gebeuren dat er ieritante players komen die iedereen overhoop knallen terwijl ze zelf niet dood kunnen ofzo.. misschien leuk voor hun, maar saai voor ons.. Reageren
Tebby Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Ik heb zojuist ook CFW op mijn PS3 geïnstalleerd, en EfLC gedownload werkt top! Aan het hacken begin ik niet Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Ik heb het niet over CoD Black Ops maar over Modern Warfare 2. Black Ops heeft amper hackers, aangezien Treyarch nog actief is en IW niet. De Xbox 360 kan andere systeem eizen hebben, maar het lijkt me sterk dat "Infinity Ward" en Activision niet genoeg geld hebben om op een console deze hacks te verhelpen, al heeft Bungie meer geld voor dit soort dingen. Zo'n groot bedrag zal het niet zijn. Ze kunnen beter hun naam zuiveren als ze hun spellen populair willen houden inplaats van te bezuinigen op het verhelpen van hacks. Alsof er iemand nog een nieuwe CoD wil kopen voor de ps3, ik iniedergeval niet. Mijn vertrouwen in IW is weg. Dus door geld worden hacks gestopt? volgens mij is toch echt scripting dat dit zal moeten doen en wat niet gaat lukken omdat de PS3 nu dus gewoon lek is, elke manier om hacken te blokkeren zal sneller gekraakt worden dan dat het gefixt word en er is niks aan te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.