rakker126 Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Is er een programma waarmee ik (2) harde schijven inclusief Windows geheel leeg kan maken? Ik wil namelijk helemaal opnieuw beginnen met mijn pc. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Euhm ik denk dat dat gaat gewoon door je schijf te formatteren? Denk ik toch. Reageren
rakker126 Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Euhm ik denk dat dat gaat gewoon door je schijf te formatteren? Denk ik toch. Dat werkt niet doordat Windows er ook op staat. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 dan gebruik je de windows cd en formatteer je ze daarmee Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Formateren is toch alles op de harde schijf wissen dacht ik ? ook windows Reageren
zwierd Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 als ik formatteer dan wist ie toch alle bestanden die ik nooit gebruik? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Nee , alles wat op de schijf staat. Reageren
Rikzone Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Wat jij bedoelt is een soort van schijfopruiming, die verwijdert veel bestanden waar je niks mee doet. Je kan natuurlijk ook de bestanden handmatig verwijderen, want er zitten altijd dingen tussen die je lang niet gebruikt, maar toch nodig hebt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Wat jij bedoelt is een soort van schijfopruiming, die verwijdert veel bestanden waar je niks mee doet. Je kan natuurlijk ook de bestanden handmatig verwijderen, want er zitten altijd dingen tussen die je lang niet gebruikt, maar toch nodig hebt. Kan je ne zo goed niet opnieuw beginnen, scheelt je stukken meer tijd. Wat je gewoon doet is een backup maken van je belangrijke bestanden, deze op een USB of externe harde schijf zetten. Hioerna drop je de Windows CD in je drive en boot je hiervan af, na een tijdje kun je beide schijven formatteren en nieuwe partities maken. Reageren
delete45 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Je moet een dvd met windows erop hebben of een gratis besturingssysteem downloaden. Je doet de dvd er in en de rest zie je van zelf. Ik heb 't zelf op deze manier pas gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.