Jump to content

[SP] Sportkenners 2011 - Reactietopic

Recommended Posts

• Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Guardian1980

41

• NandroDavids

32

• TomHagen

21

• GTA-Sheep

18

Geplaatst:

Gedeeld eerste, toch nog een beetje de Andy Schleck van het forum :clown: Het was een geweldige Tour en weer een leuke competitie binnen de Sportkenners. Robert weer mijn dank voor de organisatie :tu:

Geplaatst:

Zo, leuke tour gezien, en ook nog eens goede voorspellingen gedaan. :)

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat gedurende deze Tour ik af en toe bedenkelijk aan mijn voorspelling dacht, maar uiteindelijk viel het me mee; ik denk dat veel inzendingen erg op elkaar leken. Wat ik ook opmerkelijk vond, de ietswat lage score van Cabyon, onze wieler-fan. Benieuwd wat het volgende is waar we voor moeten inzenden, ik ruik het zilver ;)

Geplaatst:

Helaas heb ik de Tour slechts via kranten kunnen volgen, want het was zo te zien zeer spannend. Niet slecht gescoord en twaalf punten is te overzien.

ik ruik het zilver ;)

Afblijven!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Tijd om weer eens goed naar de kenners te gaan luisteren, want zelf ben ik er niet echt in thuis.

Geplaatst:

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Tijd om weer eens goed naar de kenners te gaan luisteren, want zelf ben ik er niet echt in thuis.

Als je het op dezelfde manier aanpakt als bij de Tour, moet dat toch goed gaan. Toen had je uiteindelijk slechts 1 punt minder dan de winnaar...niet slecht als je er niet in thuis bent ;)

Geplaatst:

Ik zou mijn aandacht eerder verleggen naar NandroDavids' inbox, zeker gezien het aantal punten dat bovenstaande poster bij de Tour had. :engel:

Geplaatst:

Ik heb zo mijn tactieken ;)

De volgende keer wat onopvallender mijn inbox kraaken svp 8)

Ach, jullie hebben maar 8 dezelfde namen in de top-10 staan hoor :puh:

Ik heb net jullie voorspellingen even bekeken, en de verschillen zullen waarschijnlijk weer klein zijn. Iedereen heeft 6 dezelfde namen genoteerd, maar uiteraard wel op verschillende posities. Dat zijn Anton, Menchov, Nibali, Rodriguez, Scarponi en Vandenbroeck. Als je de Vuelta wilt volgen en wilt weten of je goed gaat, zul je dus vooral op die andere 4 namen moeten letten. Want daarmee kun je het verschil maken :)

Geplaatst:

De Vuelta volgen... Daar hebben we jou toch voor? :engel:

Wordt dat überhaupt uitgezonden? Ik kijk de uitslagen wel. :puh:

Geplaatst:

Eurosport en Sporza zenden het laatste deel van de etappes uit, als ik de Volkskrant mag geloven.

Mocht je De Volkskrant niet geloven, kan ik bevestigen dat Sporza er tot nu toe iedere middag bij was. Vandaag ook weer vanaf 16.15 uur, met een mooie etappe: aankomst bergop! Nu al, op dag 4...beter dan in de Tour, waar we twee weken moesten wachten op 't echte vuurwerk.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...