Jump to content

[SP] Sportkenners 2011 - Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan ga ik vanmiddag ook maar eens kijken. Nu ik de komende dagen toch thuis zit, is het een mooie gelegenheid om mijn favorieten te volgen.

• Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Guardian1980

41

• NandroDavids

32

• TomHagen

21

• GTA-Sheep

18

Geplaatst:

En daar gaat Igor Anton er al af, vooraf nog de topfavoriet bij de bookmakers. Gelukkig heb ik m'n euro's op Nibali gezet :puh:

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Het is duidelijk dat we een top-4 hebben, maar wie er uiteindelijk op het podium gaan komen is nog volstrekt onduidelijk; het is net de Nederlandse voetbalcompetitie ;)

De winnaar komt trouwens sowieso in het GTAForum Record- en Feitenboek met de meeste punten ooit met Sportkenners. Het staat nu namelijk op naam van HerrieM met 147 punten.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik was helemaal vergeten dat ik die 10 punten nog tegoed had. Heerlijk! :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Jeej, de Champions League. Ik hoop dat ik daar net zo lekker scoor als eerder dit jaar.

• 4 weken later...
Geplaatst:

waarna er via het knock-outsysteem een winnares zal zijn.

Als je een eerder bericht kopieert moet je wel alles aanpassen hè ;)

Geplaatst:

waarna er via het knock-outsysteem een winnares zal zijn.

Als je een eerder bericht kopieert moet je wel alles aanpassen hè ;)

Daar is Kloep mede-verantwoordelijk voor :puh: (Er stond nog zo'n fout in waar hij me wel op wees, maar deze wilde hij laten staan blijkbaar :clown:)

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Vaarwel podiumplaats? Mijn voorspelling klopt van geen kanten, dus er is nog een behoorlijke kans dat je de titel gaat pakken. :-(

Geplaatst:

Gefeliciteerd Guardian1980!

Heb ik toch nog in de slotfase een ronde gewonnen van een sport waar ik niks vanaf weet. Misschien moet ik ook maar eens m'n tentamens gaan gokken? (A)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...