Jump to content

[SP] Sportkenners 2011 - Reactietopic

Recommended Posts

• Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Guardian1980

41

• NandroDavids

32

• TomHagen

21

• GTA-Sheep

18

Geplaatst:

Daarmee piekt Guardian1980 op het juiste moment: het hele jaar heeft hij niet bovenaan gestaan, maar op het moment dat het erom gaat, pakt hij de koppositie.

Nooit gedacht dat ik op de slotdag alsnog zou winnen. Ik zat al een beetje te balen dat ik in het begin niet elke keer heb meegedaan, ik was bang dat ik daar toch teveel punten heb laten liggen. Maar goed, gelukkig was mijn minimale hockey-kennis toch voldoende. Ik neem aan dat deze prestatie ook morgen wordt genoemd in het NOS Sportjaar 2011 overzicht? (Vanaf 20:30 op NL1)

Nandro, super opgezet. De variatie aan sporten, het feit dat je ons het hele jaar bezig hebt gehouden, helemaal goed.

Sorry Thuco, dat ik de overwinning voor je neus heb weggekaapt. Volgend jaar beter ;)

Geplaatst:

Gefeliciteerd, Guardian. Dit soort overwinningen zijn het mooist natuurlijk! :D Thundercover, Team Noord FTW! Zelf op de derde plek geëindigd, heb toch wel een hoop punten laten liggen in de laatste paar rondes, maar nog steeds mooi.

Nandro, bedankt voor de organisatie, heb het zeer leuk gevonden. :)

Geplaatst:

De 4e plek, de plek die niemand wil.....gevochten maar verloren :D Dank iedereen voor de leuke competitie en Robert een diepe _O_ voor de organisatie.....

Geplaatst:

Gefeliciteerd, Guardian! Drie punten op dit aantal is niks, dus redelijk tevreden met m'n tweede plaats. Maar ja, er kan er maar één de winnaar zijn. :puh: Ik weet waar ik heb laten liggen en zal - als de mogelijkheid er is - volgend jaar weer voor de titel gaan. Ik heb er wel een les uitgetrokken: niet vertrouwen op hockeyende Duitsers.

NandroDavids: hulde voor de organisatie! Die herinnerings-pb's zijn echt fantastisch! Volgend jaar weer?

Thundercover, Team Noord FTW!

Team Noord FTW? Zo te zien is Team Zuid bij deze boven Team Noord geëindigd, wat niet meer dan logisch is, dus Team Zuid FTW! :D

Geplaatst:

Nandro, super opgezet. De variatie aan sporten, het feit dat je ons het hele jaar bezig hebt gehouden, helemaal goed.

Nandro, bedankt voor de organisatie, heb het zeer leuk gevonden. :)

Robert een diepe _O_ voor de organisatie.....

NandroDavids: hulde voor de organisatie! Die herinnerings-pb's zijn echt fantastisch! Volgend jaar weer?

Dank allen voor de complimenten! En Thundercover: uiteraard volgend jaar weer. En je kunt binnenkort zelfs nog een extra Sportkenners-PM verwachten, want ik ga alle deelnemers wat vragen stellen om te kijken hoe 't volgend jaar nog beter kan :)

Geplaatst:

Inderdaad hartstikke leuk gedaan! Volgend jaar zal ik aan wat meer sporten deelnemen. :tu:

Geplaatst:

Volgende keer ga ik vanaf het begin meedoen, in plaats van een maand van te voren. :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...