NandroDavids Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Zo, de CL-punten zijn uitgedeeld. Echter zijn er daarmee geen verschuivingen in het klassement te zien. De Giro-punten komen later vandaag, die moet ik nog helemaal bekijken. Maar gezien het feit dat daar uit zo'n 200 renners gekozen kon worden, verwacht ik daar meer verschillen... De uitslag van deze ronde: [table=header]#|Naam|Punten |Kloep|5[/table] Opnieuw 0 punten voor Cabyon, die de aansluiting lijkt te gaan verliezen. Want, zoals eerder gezegd, zal hij ook na de finale geen punten kunnen bijschrijven: zijn voorspellingen kunnen allemaal de prullenbak in. Naast Cabyon is ook Kloep uitgespeeld in de Champions League. De overige deelnemers kunnen nog hopen op 5 of 10 punten. Dan had Kloep ook geen van de finalisten goed, en dan klopt het tabelletje niet. En wat ik hieruit kan opmaken is dat degene die Kloep en Cabyon als uiteindelijk topscorer hadden, nu niet eerste staat en ook niet meer mee doet Ik zie deze post gek genoeg nu pas, maar een toelichting lijkt me op z´n plaats. Het tabelletje klopt namelijk gewoon. Kloep heeft FC Barcelona correct als finalist neergezet, en had de andere finalist fout. Hij heeft Barça niet als CL-winnaar neergezet en ook zijn topscorer kon niet meer. Dus kreeg hij toen 5 punten voor de finaleplaats van Barça, maar kon hij verder geen punten meer verdienen
Guardian1980 Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 @ ND: Dus jij maakte in jouw post gebruik van inside-info Dat hij Barca niet als winnaar tipte was enkel bij hem en jou bekend, en niet bij de overige deelnemers. Guardian1980 mag zich de grootste CL-kenner noemen, want hij wist de meeste zaken goed te voorspellen. Van de 16 voorspellingen had hij er slechts 3 fout. Hulde daarvoor! Jeej
Guardian1980 Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Even een dubbelpost, maar dat is om even de aandacht op iets te vestigen: NandroDavids, wanneer komt de uitslag van Roland Garros? Ik weet dat je het druk hebt gehad, en wil je niet onder nog meer druk zetten, maar ik ben wel benieuwd naar de behaalde scores, vooral omdat het damestoernooi (naar mijn idee) een paar verrassende uitslagen had. Als je wilt, moet je mijn posts maar samenvoegen.
NandroDavids Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 NandroDavids, wanneer komt de uitslag van Roland Garros? Ik weet dat je het druk hebt gehad, en wil je niet onder nog meer druk zetten, maar ik ben wel benieuwd naar de behaalde scores, vooral omdat het damestoernooi (naar mijn idee) een paar verrassende uitslagen had. Inderdaad is dat onder meer door drukte te lang blijven liggen. Ik heb de punten inmiddels berekend en de post komt eraan. Maar daar is weinig spectaculairs in te zien, kan ik je zeggen. Als je wilt, moet je mijn posts maar samenvoegen. Niet nodig: er zit veel tijdsverschil in de posts, én het is een nuttige dubbelpost
TomHagen Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Ah, de tour. Mooi lijstje, daar ga ik eens over nadenken deze week.
Guardian1980 Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Inderdaad; dit vergt een goede voorbereiding, want hier kan gescoord worden.
TomHagen Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Ah, de eerste plek weer veroverd. Ook al is er nog een lange weg te gaan, is het toch fijn gevoel om in het geel te rijden bovenaan te staan.
GTA-Sheep Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Van harte Tommy Ik sta inmiddels 4e maar met de Tour komt alles weer goed
Visser23 Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Van harte Tommy Ik sta inmiddels 4e maar met de Tour komt alles weer goed Ik denk dat ik heel veel punten ben kwijt geraakt met de Tour.. ;X
Thundercover Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Twee puntjes. We houden het in ieder geval spannender dan in de Formule 1.
Guardian1980 Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Had Sjarapova nou maar gewoon gewonnen, zoals ik 'r gezegd had, had ik mooi tien punten meer gehad. Spijtig trouwens dat er maar vier inzendingen waren. Maar we houden de spanning er lekker in; benieuwd of de Tour het klassement kan keren.
Kloep Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Och, dat is jammer. WImbledon niet ingezonden en de tour ook al vergeten.
Thundercover Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Nandro, waar blijft jouw tourvoorspelling?
NandroDavids Geplaatst: 8 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Nandro, waar blijft jouw tourvoorspelling? Ja, ik weet 't, ik was te laat. Komt omdat ik aan te veel pooltjes meedoe, dan vergeet je er blijkbaar nog wel 's eentje :$
NandroDavids Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Goed, tijd om even een kleine tussenbalans op te maken wat betreft de Tour de France, want na de eerste bergetappe begint het klassement langzaamaan vorm te krijgen. Bovendien zijn er al wat grote namen naar huis, dus die gaan ook al geen punten meer opleveren. Hoe staat het er op dit moment voor? Allereerst wil ik jullie allen geruststellen: jullie hebben allemaal 2 renners in de top-10 gezet die inmiddels zijn afgestapt. Daarnaast hebben jullie ook allen 2 renners die zo goed als zeker de top-10 niet meer gaan halen. Daar zal het verschil dus niet worden gemaakt. Hooguit door wat renners 'toevallig' op de juiste plaats te hebben gezet. Bij de groene trui is Visser23 één renner kwijt: Tom Boonen. Verder denk ik dat TomHagen daar de beste voorspelling heeft gedaan; hij is bijvoorbeeld de enige die José Joaquin Rojas daar in het rijtje heeft staan. Over de bollentrui valt weinig te zeggen, want de meeste cols moeten nog beklommen worden. Wel verwacht ik dat Cabyon hier weinig punten gaat scoren, want hij heeft geen enkele klassementsman daarbij staan. Dat terwijl de nieuwe regels er waarschijnlijk voor zorgen dat de jongens van het klassement daar flink punten voor gaan pakken. Ook wat betreft het ploegenklassement heeft TomHagen op dit moment de beste papieren: 3 van de door hem voorspelde ploegen staan op dit moment ook in de top-5. Máár...het blijft natuurlijk zo: Parijs is nog ver!
Recommended Posts