Jump to content

xlive+...


freack

Recommended Posts

hallo ik heb een tijdje geleden dit ok al gevraagt maar heb geen antwoord gekregen.

zou iemand de goede xlive en het bijkomende bestand om online te kunnen spelen

mij willen geven dat ik na al die maanden weer online kan spelen.

mvg

Link to comment
Delen op andere websites

correct, kortom deze verwijderen staat je weer toe om online te gaan.

ja dat weet ik maar als ik xlive verwijder dan kan ik gta iv weer niet opstarten dus daarom moet ik xlive hebben en nog een ander bestantje voor online te kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat weet ik maar als ik xlive verwijder dan kan ik gta iv weer niet opstarten dus daarom moet ik xlive hebben en nog een ander bestantje voor online te kunnen.

Die mogelijk is er niet. :N Je kan wel eens proberen om in de plaats een Asi loader te installeren, al zal dit volgens mij niet erg veel uitmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de oorzaak aanpakken, in plaats van omwegen zoeken voor het gevolg.

Daarvoor moet je wel het probleem aangeven en je systeemspecificaties posten met dit programma.

LOL, ik hoefde me geeneens af te vragen waar die link heen ging :D

als dat bestand zon probleem is, waarom installeer je dan niet van de ORGINELE cd? ik neem aan dat je dan gewoon online kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

uhh omdat het iets is dat r* en microsoft beiden niet gemaakt hebben en het een modificatie is voor het spel?

Daarbij word het geen wat je nodig hebt om online te spelen tijdens de installatie gewoon geinstalleert dus snap ik die post al helemaal niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...