iFire Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 (bewerkt) Ik heb een vraag ik heb de laatste tijd op school heel veel studie (Leerkracht ziek dus naar grote zaal gaan enzo) Omdat m'en klasgenoten verschillende GSMprovider's hebben komt sms'en me duur te staan tijdens die studie Ik heb ooit eens gehoort van Bluetooth chatten dat is chatten via BT Maar ik heb een Corby en weet niet hoe het moet Vrienden hebben meestal een Samsung Star soms een Star TXT of een Acton Bewerkt: 19 januari 2011 door iFire Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Ik heb een vraag ik heb de laatste tijd op school heel veel studie (Leerkracht ziek dus naar grote zaal gaan enzo) Omdat m'en klasgenoten verschillende GSMprovider's hebben komt sms'en me duur te staan tijdens die studie Ik heb ooit eens gehoort van Bluetooth chatten dat is chatten via BT Maar ik heb een Corby en weet niet hoe het moet Bluetooth werkt tot ongeveer 10 meter, dus dat schiet niet op lijkt me. Wat je wel kan kijken als je internet op je telefoon hebt, is voor whatsapp of dergelijken. Reageren
iFire Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 M'en vrienden zitten toch op een 2à7 meter dus niet zo ver Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 M'en vrienden zitten toch op een 2à7 meter dus niet zo ver En je hebt geen tong? Maar ik kan je zo niet aan een programmatje helpen, heb geen ervaring met je telefoon en die van je vrienden. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 iFire: Wordt gewoon Proximus. Betaal je geen sms'jes *Niet bedoeld als reclame!* Reageren
Woody268 Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 (bewerkt) Tuurlijk is dat mogelijk ik heb zelf de corby txt dus dat zal dan wel het zelfde zijn. Ga naar 'berichten', dan zoek je 'bluetooth-berichten' (bij mijn gsm is dat bijna vanonder in de lijst), dan vraag ie 'of je je BT wilt inschakelen dan doe je 'ja', dan doe je opties, Bluetooh-contacten zoeken (dit is niet nodig als je de contacten als in je BT lijst hebt staan, anders selecteer je gewoon de naam), dan doe je gewoon nieuwe apparaten zoeken en dan als ie klaar is selecteer je de contact persoon zijn BT. En dan BT-chatten maar! Have fun! Mvg, Woody Bewerkt: 22 januari 2011 door woody268 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.