Cabyon Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 (bewerkt) Niet tevreden. Bewerkt: 19 januari 2011 door Cabyon Reageren
matt Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Hmmm. Laat ik eerst zeggen dat ik de stock geweldig vond, en ik denk dat je die heel wat vetter om had kunnen zetten in een signature. Maar ik vind het absoluut niet lelijk, de effecten zijn tof. Al had ik een signature die 'Waiting' heet toch anders gedaan. De tekst links is moeilijk te lezen. Al met al een aardige signature, maar het had veel beter kunnen zijn. [6/10] Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 (bewerkt) Ik vind hem te zwart, de tekst ziet er niet goed uit en die ''light beam'' rechts haalt de aandacht van je focaal weg. Ook vind ik hem iets te over-contrasted, jij kan ZEKER beter! Bewerkt: 19 januari 2011 door Gta Ripper Reageren
Royboow Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Inderdaad, als de lichtstraal minder groot en vel was geweest. Had je een mooie signature, verder zal ik de tekst links nog wat opwippen, zodat dat volledig te lezen is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.