NickBonJovi Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Is dit goed mogelijk? Ik kan nu enkele knoppen gebruiken, maar de rechterstik, schouderknoppen en D-pad doen niks. Als iemand een oplossing weet, zou mooi zijn. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Kijk hier eens even of je wel alle bewegingen kunt maken die genoemd worden. Ik denk namelijk dat de Xbox 360-controller gewoon teveel opties heeft, waardoor er dus knoppen onbenut worden. Het is natuurlijk niet zo dat omdat je een controller gebruikt meer meer mogelijkheden, dat er dan ineens bewegingsmogelijkheden aan het spel worden toegevoegd. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Nee eerlijk gezegt, ik heb dit zelf ook geprobeerd maar ik kreeg hetzelfde probleem. Ik denk dat het wel werkt met een PS2 of PS3 Controller maar met een Xbox 360 Controller niet. Vanwege dat Vice City eerder dan de Xbox 360 Controller uitkwam is de kans klein dat het werkt... helaas. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Download Xpadder Klik hier voor de downloadpagina Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.