butch Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 hoi, Bestaat er ook een cheat (wanneer de missie te moeilijk is) om hem met succes te voltooien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) hoi,Bestaat er ook een cheat (wanneer de missie te moeilijk is) om hem met succes te voltooien? Nee, die bestaat er gelukkig niet. Anders kon je gewoon bij elke missie die cheat invoeren. Dat zou ook maar saai geweest zijn...(lijkt mij teminste) Edit: als je wel cheat kun je hier de cheats van de pc versie bekijken. En hier de cheats van de Ps2 versie Bewerkt: 30 juni 2005 door kraay Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Nee, die bestaat niet. Dat zou Rockstar ook nooit maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
butch Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ps2 heeft deze echter wel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) ps2 heeft deze echter wel! Nee hoor, die heeft die ook niet. En anders wil ik wel is weten wat die dan is... Bewerkt: 30 juni 2005 door kraay Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 volgens mij hebben ze die niet weetje hoe dom en saai dat zou zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 PC heeft het alwel maar dan moet je allemaal codes gaan verandere en ik heb geen zin om dat uit te leggen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Hopelijk zijn ze er niet! Zou ze ook nooit gebruiken, dat is helemaal niet leuk! <_< Zou het erg lomp vinden van Rockstar als ze zo'n cheat maakten! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 het zal een beetje nep zijn ja als ze dat hadden maar tog bij een moeilijke missie ..... nee je snapt het spel dan niet meer dus doe maar niet :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 PC heeft het alwel maar dan moet je allemaal codes gaan verandere en ik heb geen zin om dat uit te leggen. Dat wordt een mod en dat is geen cheat. --Er bestaat geen cheat om een missie te halen. Alleen om het makkelijker te maken-- Topic Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts