nintendo-3ds Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2011 >>> Door Dutchy3010: Enorme quote verwijderd.<<< hoi ik had een vraag: kan ik ook de 100 procent savegame vragen? ik bedoel dus of iemand voor mij de 100 procent voor mij wilt doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2011 hoi ik had een vraag: kan ik ook de 100 procent savegame vragen? ik bedoel dus of iemand voor mij de 100 procent voor mij wilt doen? Ik denk niet dat iemand dat voor jou wilt doen, want er is al een 100% savegame te downloaden in onze download database! Klik hier voor een 100% savegame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo-3ds Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2011 (bewerkt) . ik heb een vraagje: kan iemand de 100 procent voor me doen? :$ :$ :$ :$ :$ :$ Bewerkt: 18 januari 2011 door nintendo-3ds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2011 Upload je savegame hier (dus je speelt de eerste missie, savet het spel en upload hem hier), en dan zal ik voor jou eventjes alles uitspelen zodat je 100% haalt! Een andere mogelijkheid is om mijn vorige post in dit topic te lezen, maar dat hoeft uiteraard niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo-3ds Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Upload je savegame hier (dus je speelt de eerste missie, savet het spel en upload hem hier), en dan zal ik voor jou eventjes alles uitspelen zodat je 100% haalt! Een andere mogelijkheid is om mijn vorige post in dit topic te lezen, maar dat hoeft uiteraard niet. maar hoe moet ik uploaden en aan jouw geven?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 maar hoe moet ik uploaden en aan jouw geven?? Ik bedoelde het sarcastisch. :$ Lees mijn vorige post nog eens door, daar staat namelijk hét antwoord om een 100% savegame te verkrijgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.