Jump to content

Groot probleem met programma


MostWantedKid

Recommended Posts

Hey forummers, ik ben echt zo slecht met computers dus vraag ik nu jullie hulp.

Ik heb een probleem met een anti-spyware programma. Ik was een uur geleden op een site en toen heeft mijn laptop iets geïnstalleerd waar ik zelf geen toestemming voor had gegeven. Nu heb ik een anti-spyware programma erop staan wat voor de volgende problemen zorgt:

- Ik kan niet meer op Google Chrome

- Ik kan bepaalde bestanden van het configuratiescherm niet openen

- Ik krijg om de minuut een meting van hoeveel virussen ik heb [wat niet zo is]

- Mijn achtergrond is zomaar veranderd naar een blauw iets met heel groot 'WARNING'

Ik kan het ook niet verwijderen via het configuratiescherm, want als ik dat gedaan heb komt het weer tevoorschijn..

Houd er even rekening mee dat ik haast niks van computers en laptops afweet.

Alvast bedankt!

EDIT: Oja, het programma heet 'System Tool'

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Doe zoals ik doe.

Systeemherstel :puh:

Kan je net zo goed niks doen want dat werkt niet.

OT: Download MBAM en scan in veilige modus je pc, gebruik hierna ook CCleaner om het register op te schonen. Bij de scan van MBAM zal ook een locatie worden gegeven waar dit bestand zich bevind, verwijder deze gegeven mappen volledig en ook dirwect uit de prullenbak. Gebruik hierna de tool HiJack This en laat deze een logje maken en plaats deze op een site zoals nucia.eu, deze zijn gespecialeerd hierin en zullen je dan zo snel mogelijk helpen. Je zult je pc waarschijnlijk zonder de malware in veilige modus met netwerkmogelijkheden kunnen starten, doe dit dan ook om het logje te plaatsen. In de tijd dat jij word geholpen moet je verder ook gewoon van je pc afblijven, aangezien elke keer dat jij je pc start het programma waarschijnlijk terug zal komen totdat het volledig gecleant is.

http://reimagerepairreview.com/2010/10/23/get-rid-system-tool-virus-how-to-remove-system-tool-completely/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...