Jump to content

Groot probleem met programma

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als wesley zegt om het niet te doen zou ik het ook niet doen, he. :7

.. nouja je weet maar nooit.

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Ik had laatst een soortgelijk programma per ongeluk op school geïnstalleerd. :7

Ik had het toen als volgt verwijderd:

Druk vóórdat alles geladen is op Ctrl Alt Delete. Het virus gaat waarschijnlijk pas nadat het zelf gestart is controleren op EXE's die geopend worden. Gooi dan de processen uit die verdacht lijken, waarschijnlijk een random naam, of kies het venster van de fake scanner en RMB > Ga naar proces.

Vervolgens in het register en in msconfig kijken waar er ingesteld staat dat het programma start bij het opstarten. Verwijder vervolgens die verwijzingen. Verwijder ook de bestanden (in Temp en Application Data). Daarna nog een scan met MBAM erachteraan en ik was weer clean.

Succes. :)

Geplaatst:

Druk vóórdat alles geladen is op Ctrl Alt Delete. Het virus gaat waarschijnlijk pas nadat het zelf gestart is controleren op EXE's die geopend worden. Gooi dan de processen uit die verdacht lijken, waarschijnlijk een random naam, of kies het venster van de fake scanner en RMB > Ga naar proces.

Vervolgens in het register en in msconfig kijken waar er ingesteld staat dat het programma start bij het opstarten. Verwijder vervolgens die verwijzingen. Verwijder ook de bestanden (in Temp en Application Data). Daarna nog een scan met MBAM erachteraan en ik was weer clean.

Misschien in het Nederlands? :7 [ik heb de ballen verstand van dit]

Geplaatst:

Deze manier moet inderdaad werken. Zelf heb ik dit ook al eens voor gehad op mijn computer en op deze manier opgelost. Ik heb daarna nooit meer iets van dat virus gezien.

Geplaatst:

Wat ik ben vergeten in mijn post is te vertellen de geinstalleerde programmas die ik opgenoemd heb, van daar de naam te veranderen, zo kan je van mbam.exe, ccleaner.exe en hijackthis.exe een andere naam maken, dit wil er nog wel eens omheen draaien.

Verder kan ik niet veel anders bedenken dan een herinstallatie uitvoeren van je windows, zelfs na het verwijderen ervan blijf je nog schade ervan overhouden en als het programma zelfs meestart in veilige modus zie ik weinig andere oplossingen.

@Flitskikker; een beetje goede rogue zet dat sneller terug dan jij dat hebt verwijdert dat is slechts een oplossing na gescant e.d. te hebben in veilige modus

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben nu bezig om echt alles terug te zetten. Dus hoe ik het kreeg; met alle standaard programma's erop.

Bewerkt: door MostWantedKid
Geplaatst:

Nu heb ik een ander probleem; hij is de software aan het downloaden maar hij blijft steken op Sysprep - Factory [31/31].

Dat heb ik nu al de hele dag en hij is nog geen kut opgeschoten..

Geplaatst:

Nu heb ik een ander probleem; hij is de software aan het downloaden maar hij blijft steken op Sysprep - Factory [31/31].

Programma proberen opnieuw te installeren?

Geplaatst:

Programma proberen opnieuw te installeren?

Dat kan helaas niet.. :(.

Het probleem is opgelost!

Iedereen bedankt voor de hulp!

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...