scorpia Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Na de missie key to her heart kunt ge Millie Perkins date ma als ik bij haar ga krijg ik alleen maar een filmpke da ze mij te dik (of te slank) vindt en als ik da gimp suit aantrek vrijt ze alleen maar. Kan ik haar eens op een normale manier meenemen of gaat die mij die kaart in da filmpke geve? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Je krijgt die kaart als de relatie level met haar hoog genoeg is, en de makkelijkste methode is inderdaad om er met de GIMP-suit naartoe te gaan, hoef je tenminste niet op van die langdradige dates... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Makkelijkst is denk ik haar neerschieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
scorpia Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Makkelijkst is denk ik haar neerschieten. Dat is het probleem ik krijg alleen een filmpke dus ik kan haar niet neerschiete. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 kijk bij de walkrtough en dan kijk je even hoe hoog alles moet zijn dan vraag je haar uit geen gimpsuit aan dan knal je haar gewoon dood en je word opgebeld door wuzzie dan ga je naar binnen en pak je het kaartje en klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Dat is het probleem ik krijg alleen een filmpke dus ik kan haar niet neerschiete je kunt haar alleen in het begin neer knallen. jij zit nu in een fase dat je haar niet meer kan neerschieten...sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
plut0r Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ja dat hebbek nu gedaan heb nu ook die key card gekregen maar wat moet ik nu doen? niemand belt me op of zegt waar ik naartoe moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 wie the fock is millie :S ik ben bij freefall en ik heb er geen een keer gezien komt dit later en ja waar :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Als het goed is in de missies van Woozie kom je bij de missie Key to her Heart, en dan krijg je haar automatisch als vriendin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Dat is het probleem ik krijg alleen een filmpke dus ik kan haar niet neerschiete je kunt haar alleen in het begin neer knallen. jij zit nu in een fase dat je haar niet meer kan neerschieten...sorry Dat slaat toch nergens op? Hoezo kan je haar nou weer niet neerschieten. Trouwens als ze zegt dat je te vet bent val dan af en dan gaat ze wel mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 maar kan iemand me een juist uur geven en dag wanneer ze er is want ik moet alleen dit nog doen en dan heb ik 100 procent dus want ik heb nu maar 3 procent met milie dus die is er nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 maar kan iemand me een juist uur geven en dag wanneer ze er is want ik moet alleen dit nog doen en dan heb ik 100 procent dus want ik heb nu maar 3 procent met milie dus die is er nooit Ze is er alle dagen. kijk voor meer info hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 maar kan iemand me een juist uur geven en dag wanneer ze er is want ik moet alleen dit nog doen en dan heb ik 100 procent dus want ik heb nu maar 3 procent met milie dus die is er nooit Ze is er alle dagen. kijk voor meer info hier. ja ik heb die walktrough al is gezien marr ik stond al eens 3 dagen aan stuk te wachten op millie en ze kwam niet mor kzal noggis proberen thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Tip: Als ze er niet is ga je een plaats terug dus bv. van Prickle Pine naar ergens anders en dan weer terug werkte bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Tip: Als ze er niet is ga je een plaats terug dus bv. van Prickle Pine naar ergens anders en dan weer terug werkte bij mij. kzal da is proberen thx voor je moeite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.