Jump to content

Bijna geen missies meer!

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey ik speel gta san andreas en gebruik een paar cheats wapenset enz.

Maar ik heb net Just bussines gedaan en nu kan ik geen missies meer doen aleen nog Die met dj autoraces met lowrider help!

Geplaatst:

Heey ik speel gta san andreas en gebruik een paar cheats wapenset enz.

Maar ik heb net Just bussines gedaan en nu kan ik geen missies meer doen aleen nog Die met dj autoraces met lowrider help!

Misschien kan je je bericht beter hier plaatsen in een nieuw topic ;)

Geplaatst:

Posts afgesplitst en verplaatst naar San Andreas forum.

Het is heel goed mogelijk dat je voor de rest geen missies meer hebt, alleen nog High Stakes, Low Rider, omdat op een gegeven moment je gewoon alle missies die mogelijk zijn gehaald moet hebben voor je door mag naar de volgende missie. Dan moet je (zoals jij al zei), Just Business gehaald hebben, net als House Party, Gray Imports, Los Sepulcros en Robbing Uncle Sam. Wanneer je die allemaal gehaald hebt, moet je inderdaad High Stakes, Low Rider nog behalen wil je verder gaan.

Tip: kijk bij dit soort problemen naar het Missieoverzicht op WikiGTA. Dan zie je precies of het hoort of niet of je nog maar één missie te doen hebt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...