Jump to content

Example

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal, hierbij toon ik mijn allereerste echte serieuze werk. De persoon is Example, een Britse rapper. De tekst ernaast is een stukje tekst uit zijn single From Space.

Dit is het origineel:

IMG_1837.jpg

En dit is het geworden :):

1295622366-740.jpg

Wees a.u.b. niet te streng, want dit mijn allereerste werk :).

Misschien wat tips?

Geplaatst:

Weet niet precies wat je er aan gedaan hebt, zoveel weet ik niet van PS, maar zover ik kan zien heb je alleen de brightness omhoog geschroefd en er wat text bij gegooid, waarvan je waarschijnlijk niet eens de betekenis begrijpt (niet relevant).

De brightness is overigens te hoog waardoor het niet meteen zou kunnen opvallen dat hij een stropdas opheeft.

Wel mooi lettertype.

Geplaatst:

...waarvan je waarschijnlijk niet eens de betekenis begrijpt (niet relevant).

Waarom zet je het er dan toch bij? :bonk:

Ik vind het lettertype er niet zo mooi bij staan, en de tekst had ook wel wat meer in de hoek mogen staan. Ik vind de foto er ook niet op vooruit gegaan, de kleuren zijn niet mooi meer. Als je een foto retoucheerd raad ik je aan kleine, subtiele aanpassingen te doen. Dus niet bijv. de brightness op +34, maar op +1, en een verscherpingsfilter er over heen.

Lees wat tutorials over retoucheren, dat zal je helpen!

Blijf oefenen!! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Het enige wat je hebt gedaan is een beetje met de kleuren en brightness klooien + een tekst er op gooien. Zelfs met je eerst werkje zou je al beter moeten kunnen, experimenteer wat meer met je volgende werkje en speel het niet op ''safe'' gooi er filters overheen, maak meerdere layers met leuke extraatjes er in. Noem maar op! Natuurlijk moet je als beginner ook tutorials gebruiken om wat nieuwe technieken te leren, deze kan je prima vinden in de tutorial sectie. Ik raad dit topic door .Levi. aan(LINK). Dit topic geeft een goede blik op de mogelijkheden en basis kennis van Photoshop, veel succes! :)

Bewerkt: door Gta Ripper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...