Incognation Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Hey, Ik ben bezig met een SA-MP server, alleen ik loop tegen een probleem aan: filterscripts. Want als ik dan iets uit een filterscript (een functie bijvoorbeeld) wil gebruiken in mijn gamemode, dan geeft hij een error dat die functie niet bestaat. Ook gebruik ik de MySQL Plugin maar die kan ik ook niet gebruiken vanuit mijn gamemode in mijn filterscript. Wie weet het? Groet, SuperID. Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Het is misschien handiger om het script even te posten. Reageren
Incognation Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Die heb ik niet (meer) omdat ik bezig ben met een nieuwe GM. Daarom vraag ik ook (voor als ik bezig met de filterscript's) of iemand weet of dat kan, en zoja; hoe. Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Je moet natuurlijk de "forward" niet vergeten mee te nemen als je een public verplaatst die niet standaard is. Als je iets verplaatst moet je alles wat erbij hoort mee verplaatsen naar de gm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.