Jump to content

Random hoge ping.


Shotyoudie

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik heb een probleem en dat is dat mijn ping soms rond de 500 is. Terwijl die normaal rond de 50-60 ligt. Dit ligt niet aan het spel (Black Ops) want ik heb hetzelfde probleem op teamspeak 3. Als ik ga gamen heb ik meestal toch geen problemen, maar dan soms word mijn ping echt zo hoog rond de 900 en dan 1 sec later weer 50, weer een paar seconden laten 500 enz. Hierdoor loop ik ingame en word ik ineens terug tezet. Ik heb mij pc al gescant met MBAM en F-Secure. MBAM heeft 2 malware's gedelete en F-Secure 3 virussen en 1 riskware. Maar ik blijf hetzelfde probleem hebben. Ook draait er naar mijn weten niks apparts.

Shotyoudie

EDIT: En het ligt ook niet aan andere pc's bij ons thuis die aan het downloaden zijn. Want die staan niet aan.

Bewerkt: door shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je een draadloze verbinding? Die kunnen nog wel eens instabiel zijn. Bijvoorbeeld als je buren besluiten om ook eens lekker draadloos te gaan internetten. :)

Nee, ik gebruik een LAN Kabel over het stopcontact.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Ik heb via msconfig gezet dat alleen de programmas die op moeten starten, worden opgestart. En nu is het weer normaal. :?

Sorry voor de bump, maar ik exact hetzelfde probleem.

Wat bedoel je met ''programma's die op moeten starten''?

Link to comment
Delen op andere websites

De programma's die cruciaal zijn voor het correct gebruiken van het besturingssysteem/hij vaak gebruikt.

Hij doet dit door op het "Windows" Knopje op het toetsenbord te drukken, en tegelijkertijd op de "R" knop te drukken. Je ziet dan een schermpje. Als je "msconfig" in het schermpje intikt en dan op "OK" drukt krijg je een scherm. Ga dan naar "Startup" en vink de programma's aan die jij wilt laten opstarten als je de computer opstart. Zodat je de onnodige programma's die je nooit gebruikt uit kan zetten. Klik dan op "OK" en klaar is Kelwin.

Wat, hoe kon ik die bump overzien? Sorry, verwijder dze post ofzo maar. lol

Bewerkt: door Fezz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...