TopCat Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Nu Bij img tool 2.0... Wanneer je een (txd) er bij voegt Moet je dan Rebuild Archive doen? Ja of Nee,... Ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Nu Bij img tool 2.0...Wanneer je een (txd) er bij voegt Moet je dan Rebuild Archive doen? Ja of Nee,... Ty Dit hoort niet thuis in de gta sanandreas general ik denk dat je het beter bij computer talk kon posten. Maargoed ontopic:Ik weet niet waar je het over hebt vriend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 eej....kun je zo opties toevoegen aan je garage...?? zo ja, waar kun je dat dan downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ja andere models er bij voege zoals die nieuwe van RTS da van busje dan voeg je hem erbij alleen weet ni of je rebuild archive moet doen en het is (gta3.img) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 maar waar kun je dat downloaden dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 hier stond er net een nieuwe van rts http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.288 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ja, je moet rebuild archive doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 k, da moest ik weten Ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Kijk gelijk bij de modding forum daar kun je het gelijk zien hoe het moet Dit dus Bewerkt: 30 juni 2005 door B Smart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Rebuild archive hoeft niet altijd, meestal werkt het ook zonder, Dit hoort niet thuis in de gta sanandreas general ik denk dat je het beter bij computer talk kon posten Waar slaat dit nou weer op, hij had het beter in het GTA-modding-help forum kunnen posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
conquer Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Je klikt me de rechterknop op newsvan en dan replace, en dan ben je klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.