keessie Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 hallo ik heb hier een laptop en die wil geen verbinding maken met het netwerk de router is een speedtouch 780 als ik de kabel in de laptop steek is er geen probleem en werkt alles gewoon goed maar zodra ik het draadloos wil kan ik hem vinden maar dan zegt hij netwerkadress verkrijgen en blijft daar op staan en dan gebeurt er eigenlijk helemaal niks meer en kan je opnieuw op verbinden klikken ik heb al de instellingen van ipconfig /all in de draadloze tcip protocool ingevoerd en dan verbind hij wel maar kan ik alsnog niet op internet of naar de routerpagina kan iemand mij helpen? gr. ron owja het is alleen deze laptop want een andere werkt wel gewoon op draadloos Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Als je eens kijkt bij netwerkvoorkeuren, of naar je internet kaart. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Kun je je router wel vinden? Zit je ver van de router af? Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 alle drivers geinstalleerd? Reageren
keessie Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 ernaast zitten maakt geen verschil heb de kaart opnieuw geinstaleerd maar dat werkt niet en ik kan ook niet connecten met het internet van de buren dus het ligt niet aan de router Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 (bewerkt) Heb je een installatie cd van de internetprovider? (Voor het internet dan.) Als je die hebt weet je wel wat je moet doen.... (In de cd drive (E;) ) Volg de stappen op het scherm uit. Daarna gaat het programma je netwerkkaart configueren. Als het goed is, moet de internetverbinding na de installatie werken! Bewerkt: 25 februari 2011 door Sammie3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.