Bierbuikje Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Vergeten te melden denk ik. :$ Mijn games for windows live account heet: Bier4Buikje
BoerTijger Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Ik meld me ook aan! [b]Ik meld me aan bij R*P[/b] Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 50 posts en ben twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl [b]Naam:[/b] BoerTijger [b]Leeftijd:[/b] 16 [b]Ik bezit GTA IV op de PC[/b] Ja Ik bezit SA op de PC Ja Games for Windows Live: gtaivismijnspel Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden: Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.[/i] Ja
Basssss Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Ik meld me aan bij R*P Ik ben een actief lid, ook op GFWL (Wasdat?)/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 3549 posts en ben drie jaar en drie maanden lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl Naam: Basss Leeftijd: 16 Ik bezit GTA IV op de PC Wel PS3, is dat ook goed? Ik bezit SA op de PC Uiteraard, plus MTA en SA-MP. Games for Windows Live: Is onzin. Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden: Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd. Ja/Nee (Wat gebeurd er als ik "Nee" kies, en kan ik hier uit opmaken dat er elke twee maand minstens een paar fatsoenlijke meetings worden gegeven? )
.Timothy Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Ik meld me aan bij R*P Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 50 posts en ben twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl Naam: VWOer Leeftijd: 16 Ik bezit GTA IV op de PC Nee, alleen PS3. Ik bezit SA op de PC Ja, inclusief MTA en SA:MP Games for Windows Live: n.v.t. Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden: Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA San Andreas: Multiplayer, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd. Ja
Nissan Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Oooohhh dit gaat zo gezellig worden . Ik heb er nu al zin in Cabyon. Geweldig opgezet en het trekt gezellige mensen aan .
Casss Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) GFWL (Wasdat?) GFWL is een afkorting voor Games for Windows Live, wat benodigd is voor MP in GtaIV en de Episodes. @CG: Hoi? Bewerkt: 25 januari 2011 door Casss
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 ey cass en Cabyon succes met jullie clan ik hoop dat hij langer gaat lopen en groter word dan GL Gr dennis
Nissan Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 GFWL (Wasdat?) GFWL is een afkorting voor Games for Windows Live, wat benodigd is voor MP in GtaIV en de Episodes. @CG: Hoi? Hoi
Casss Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 GFWL (Wasdat?) GFWL is een afkorting voor Games for Windows Live, wat benodigd is voor MP in GtaIV en de Episodes. @CG: Hoi? Hoi Ik doelde erop dat je mij vergeten was.
Cabyon Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 BoerTijger, Basssss, VWO-er, aangenomen! Clan Talk zal snel komen, evenals het eerste evenement. Houd het de Clan Talk in de gaten! (Als hij er is )
Silverbyte Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie tussen neus en lippen door even succes kom wensen. Het ziet er veelbelovend uit, en de eerste leden zijn zo te zien al binnen! KUTGW!
Casss Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Alle leden kunnen nu posten in het PistolDome! Komt dat zien.
AeroCool (gast) Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 (bewerkt) Ik meld me aan bij R*P Ik ben een actief lid,ik post netjes ABN, ik heb meer dan 50 posts en ben meer dan twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl Naam: Dennis Leeftijd:19 Ik bezit GTA IV op de PC Games for Windows Live: aerocool343 Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden: Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd. en ik heb evaring met leiding dus als jullie hulp nodig hebben kunnen jullie het vragen maar om zelf te leiding op te nemen heb ik niet genoeg tijd voor en gta sa heb ik helaas niet meer want die werkt niet meer op mij pc sins me nieuwe videokaart Bewerkt: 26 januari 2011 door dennis313
Recommended Posts