Shotyoudie Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik meld me aan bij R*P Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 50 posts en ben twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl Naam:Rick Leeftijd:16 Ik bezit GTA IV op de PCJa Ik bezit SA op de PCJa Games for Windows Live:Shotyoudi3 Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden: Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd. Ja
Cabyon Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 (bewerkt) *aanmeling* Mag ik vragen waarom jij het stukje 'Ik post netjes ABN' niet bij je aanvraag hebt meegenomen? Dat verklaart 'm in principe ongeldig. @hierboven: aangenomen! Bewerkt: 26 januari 2011 door Cabyon
AeroCool (gast) Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 (bewerkt) *aanmeling* Mag ik vragen waarom jij het stukje 'Ik post netjes ABN' niet bij je aanvraag hebt meegenomen? Dat verklaart 'm in principe ongeldig. @hierboven: aangenomen! staat er nu wel bij is denk ik per ongeluk weg gegaan met het bewerken van het bericht Bewerkt: 26 januari 2011 door dennis313
Cabyon Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Hier kan een slotje op.
Recommended Posts