CJ-bitch Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 hey, hoe moet ik de patch v1 installeren op SA ? ik wil namelijk de extra missie's toevoegen, alleen dan moet ik SA v1 hebben en heb v2 Reageren
xTomahawk Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Heel simpel, gewoon de patch downloaden en installeren. http://www.filefront.com/6494442/gtasapatch.zip Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Je kan geen missies toevogen aan SA, tenzij je doelt op de Hot Coffee mod, in welk geval hier geen info over verschaft zal worden. @VWO-er hieronder: Met een vage omschrijving kan ik ook niet veel. 'De extra missies', tja? Reageren
CJ-bitch Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Ik heb het over de DYOM missie's van andere, die kan je toch ook afspelen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Je kan geen missies toevogen aan SA, tenzij je doelt op de Hot Coffee mod, in welk geval hier geen info over verschaft zal worden. Ooit van SCM coding, of Design Your Own Mission gehoord? De patch kun je hier downloaden. Mogelijk moet je hem na het downloaden nog uitpakken met WinRAR (klik op de link om WinRAR te downloaden). Als je WinRAR (al) hebt geïnstalleerd, klik je rechts op het .rar-bestand en kies je 'Uitpakken in ...'. Vervolgens start je de patch op druk je een paar keer op 'Next'. Voer de GTA San Andreas-map in als hierom wordt gevraagd, al wordt is hij vrijwel altijd automatisch gedetecteerd. Klik nu weer een paar keer op 'Next' en je bent klaar! Reageren
CJ-bitch Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Je kan geen missies toevogen aan SA, tenzij je doelt op de Hot Coffee mod, in welk geval hier geen info over verschaft zal worden. Ooit van SCM coding, of Design Your Own Mission gehoord? De patch kun je hier downloaden. Mogelijk moet je hem na het downloaden nog uitpakken met WinRAR (klik op de link om WinRAR te downloaden). Als je WinRAR (al) hebt geïnstalleerd, klik je rechts op het .rar-bestand en kies je 'Uitpakken in ...'. Vervolgens start je de patch op druk je een paar keer op 'Next'. Voer de GTA San Andreas-map in als hierom wordt gevraagd, al wordt is hij vrijwel altijd automatisch gedetecteerd. Klik nu weer een paar keer op 'Next' en je bent klaar! Bedankt mensen =) ik heb alleen nog een vraag, als ik CLEO wil invoegen in de SA map, welke moet ik dan doen? de CLEO map of de .isa file, het probleem bij de laatste is dat ie dan vast loopt bij het opstart scherm.. tips? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.