Jump to content

heb men map van gta verwijdersd help aub

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb per ongeluk heel men map van gta sa verwijderd en nu kan ik het spel niet meer verwijderen of spelen wat moet ik nu deon?

Geplaatst:

Zet Windows opnieuw op je com, en zet belangrijke bestande op een usb/cd. Zet je belangrijke bestande er weer op als je Windows geïnstalleerd heb.

Geplaatst:

Zet Windows opnieuw op je com, en zet belangrijke bestande op een usb/cd. Zet je belangrijke bestande er weer op als je Windows geïnstalleerd heb.

? wat heeft dat ermee te maken?

Geplaatst:

Je belangrijke bestanden hebben er in principe niets mee te maken, hij geeft je alleen de tip zodat je ze niet kwijt bent. Als je geen belangrijke bestanden hebt of het niet erg vind deze te verliezen hoef je dit natuurlijk niet te doen.

Geplaatst:

Je belangrijke bestanden hebben er in principe niets mee te maken, hij geeft je alleen de tip zodat je ze niet kwijt bent. Als je geen belangrijke bestanden hebt of het niet erg vind deze te verliezen hoef je dit natuurlijk niet te doen.

Idd. Je moet alleen opnieuw beginne met gta mr dat moest ik ook en missies die ik al gedaan had waren nu een stuk makkelijker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...