Jump to content

Cheat jij?


GTAKevin023

  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. Cheat jij met gta IV

    • Ja, ik cheat bijna de heletijd.
      16
    • Ja, maar niet de heletijd.
      20
    • Ik heb cheats in m'n telefoon staan maar gebruik ze alleen bij nood.
      18
    • Nee, ik cheat nooit.
      42


Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    4

  • Kenny-Petrovic

    3

  • Lord-Vortex

    3

  • crazygamer

    3

In het begin van het spel cheatte ik ontzettend veel. Toen kreeg ik een programmaatje waarmee ik elk voertuig uit Liberty City kon laten verschijnen en nu gebruik ik alleen nog cheats om politie kwijt te raken, mijn gezondheid beter te maken en het weer te veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin van het spel cheatte ik ontzettend veel. Toen kreeg ik een programmaatje waarmee ik elk voertuig uit Liberty City kon laten verschijnen en nu gebruik ik alleen nog cheats om politie kwijt te raken, mijn gezondheid beter te maken en het weer te veranderen.

Dat zijn de meest voorkomende redenen om te cheaten :duh: .

En ik cheat heeeeeeel soms .

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin van het spel cheatte ik ontzettend veel. Toen kreeg ik een programmaatje waarmee ik elk voertuig uit Liberty City kon laten verschijnen en nu gebruik ik alleen nog cheats om politie kwijt te raken, mijn gezondheid beter te maken en het weer te veranderen.

Whaha :puh: Met Vice City heb ik 2 programma's met diverse commands. Dan kan ik kiezen welke wapens m'n gang draagt en waar een vaste auto staat, normaal heb je een Infernus bij je villa staan maar nu heb ik een Banshee daar staan en in plaats van m'n Admiral heb ik een Cheetah en voor m'n Stretch heb ik een Phoenix icon_mrgreen.gif Hehe puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal wel de enigste zijn. Ik kan gewoon niet zonder cheats. Geen idee waarom. Zonders cheats lukt het mn niet ofzo. Daarom cheat ik bij elke missie zowiezo 1x. Maar ik maak op het moment meer gebruik van de Simple Native Trainer

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn beleving is SNT ook gewoon cheaten. :engel:

Ik cheat nooit. Als ik voor iedere missie gewoon goed de tijd neem, en gebruik maak van het cover-systeem en de omgeving waardoor je altijd meerdere routes hebt naar je uiteindelijke doel, haal ik iedere missie wel in een poging of drie, maar veelal in één keer.

Ik heb ook weleens de "rechtdoor, in één streep op je einddoel af"-methode gebruikt (rushen), maar dat is me niet goed bevallen. Met die aanpak is geen enkele missie te halen, op "bull in a china shop" na. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst gewoon uitgespeeld. en daarna auto's wapens en andere dingen.

Idd. Die optie had nog wel bij de poll gekund. Eerst normaal uitgespeeld, daarna gekloot met allerlei cheats.

Maar vehiclecheats gebruikte ik wel soms door het verhaal heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel respect voor mensen die niet cheaten, die spelen het spel serieus zoals rockstargames het zou willen. worshippy.gif

Rockstar heeft de Cheats in feite eigenlijk gebruikt om het spel te testen,

Ze worden ook gewoon vrijgegeven aan het publiek voor het plezier en om bepaalde dingen te verkrijgen zoals Auto's etc.

Maar als je nou cheat of niet, Je moet het helemaal zelf weten.

Ikzelf cheat niet en kheb Grand Theft Auto IV al drie keer uitgespeeld en kben nu met de vierde keer bezig :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel respect voor mensen die niet cheaten, die spelen het spel serieus zoals rockstargames het zou willen. worshippy.gif

Rockstar heeft de Cheats in feite eigenlijk gebruikt om het spel te testen,

Ze worden ook gewoon vrijgegeven aan het publiek voor het plezier en om bepaalde dingen te verkrijgen zoals Auto's etc.

Maar als je nou cheat of niet, Je moet het helemaal zelf weten.

Ikzelf cheat niet en kheb Grand Theft Auto IV al drie keer uitgespeeld en kben nu met de vierde keer bezig emo.gif

Maar ze zouden het liefst willen dat we het normaal speelde, of er nou cheats zijn of niet. Het betekend toch ''vals spelen'' (cheaten) en dat hoort niet, rockstargames houd denk ik meer van goede spelers dan van valsspelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat geloof ik niet helemaal. Ik denk eerder dat Rockstar "houdt" van zijn fans, oftewel wij hier allemaal, en al die anderen op al die andere fora die zijn opgericht om over Grand Theft Auto te praten, te discussiëren, te modden, te bloggen, te multiplayen en te mugziften.

Cheats hebben als nevenfunctie (naast het testen voor de makers) toch vooral dat na release gamers in staat zijn als het even moeilijk wordt, toch de game verder te spelen in plaats van in de hoek te gooien en er niet meer naar om te kijken. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...