Jump to content

Cheat jij?

GTAKevin023

96 leden hebben gestemd

1. 1. Cheat jij met gta IV

• Ja, ik cheat bijna de heletijd.
      16
    • Ja, maar niet de heletijd.
      20
    • Ik heb cheats in m'n telefoon staan maar gebruik ze alleen bij nood.
      18
    • Nee, ik cheat nooit.
      42

Recommended Posts

Geplaatst:

Cheaten jullie ook door wapens op te vragen met een cheat alvorens een missie waarbij je veel wapens nodig hebt te starten?

Nope, ik koop ze gewoon. Ik haat Cheats het spel is zonder cheats veeeeel leuker in mijn ogen! ;)

• Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTAKevin023

4

• Kenny-Petrovic

3

• Lord-Vortex

3

• crazygamer

3

Geplaatst:

In mijn vorige game gebruikte ik de hele tijd cheats, waardoor er niet veel leuks was aan het spel. Tijdje terug heb ik hem is uitgespeeld zonder cheats en het was echt veel leuker om zonder te spelen. Hoewel cheats wel leuk zijn om wat te kloten buiten de storyline. :puh:

Geplaatst:

"Nee, ik cheat nooit."

Ik ben niet zo goed in het uitspelen van GTA, maar alsnog cheat ik nooit. Ik vind dat cheats het spel te makkelijk maken, en er moet toch iets van uitdaging inzitten. Ik irriteer me soms ook als er politie achter me aan zit, maar dan moet je maar zorgen dat je er vanaf geraakt, en niet even een cheat invoeren :puh:.

Vroeger (dat was niet met GTA IV, maar met Vice City, doe ik nu ook niet meer) cheatte ik wel, maar omdat cheats soms het spel benadelen (bv. niet kunnen uitspelen) en het het spel uiteindelijk ook te makkelijk maakt, doe ik dat niet meer.

Geplaatst:

Ja, maar meestal niet,

en als ik het doe dan met Simple Native Trainer. omdat die veel opties heeft.

en cheats via de telefoon vind ik niet zo handig.

Geplaatst:

Ja, maar meestal niet,

en als ik het doe dan met Simple Native Trainer. omdat die veel opties heeft.

en cheats via de telefoon vind ik niet zo handig.

Maar bij shoot outs ga ik niet de moeite doen om wapens te kopen en geld proberen te verdienen, die munitie is fakking duur, en dan maar cheaten hoor.

Geplaatst:

Maar bij shoot outs ga ik niet de moeite doen om wapens te kopen en geld proberen te verdienen, die munitie is fakking duur, en dan maar cheaten hoor.

Als je het slim aanpakt dan hoef je niet zo heel veel munitie te kopen. Pak gewoon alle munitie van de mensen die je neerschiet in missies dat scheelt al een heleboel. Als je toch wapens moet kopen is het goed om veel uit te gaan met Little Jacob. Nadat hij je heeft gebeld kan je goedkoop wapens bij hem kopen. Bel hem op en dan zal hij bij jou ergens in de buurt in een steegje klaarstaan met zijn auto. In zijn auto ligt een redelijk groot assortiment aan goedkope wapens.

P.S. Elke vriend heeft een speciale vaardigheid. Daarover kan je meer vinden op deze pagina.

Geplaatst:

Als je het slim aanpakt dan hoef je niet zo heel veel munitie te kopen. Pak gewoon alle munitie van de mensen die je neerschiet in missies dat scheelt al een heleboel. Als je toch wapens moet kopen is het goed om veel uit te gaan met Little Jacob. Nadat hij je heeft gebeld kan je goedkoop wapens bij hem kopen. Bel hem op en dan zal hij bij jou ergens in de buurt in een steegje klaarstaan met zijn auto. In zijn auto ligt een redelijk groot assortiment aan goedkope wapens.

P.S. Elke vriend heeft een speciale vaardigheid. Daarover kan je meer vinden op deze pagina.

Ja, das idd wel handig, ik kan dat in EFLC bij Armando doen. Ik probeer het nu toch ook wat minder met cheats te doen, is toch wel leuker eigenlijk :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik eigenlijk alleen maar cheats voor auto's en dan om er mee te gaan kloten :*D Maar nooit om ervoor te zorgen een missie makkelijker te maken. :tu:

Bewerkt: door hylke
  • 2 weken later...
KennyKooyman (gast)
Geplaatst:

Die domme codes met je mobieltje is gewoon noob als je het vergelijkt met trainer.

Ik ben verslaafd aan trainer, heeft veel meer mogelijkheden.

Je bent de GOD van de game, daar hou ik van. NOOBYS met geen trainer killen of juist helpen in free mode XD :schater:

Geplaatst:

Die domme codes met je mobieltje is gewoon noob als je het vergelijkt met trainer.

Ik ben verslaafd aan trainer, heeft veel meer mogelijkheden.

Je bent de GOD van de game, daar hou ik van. NOOBYS met geen trainer killen of juist helpen in free mode XD :schater:

Ik vind dat pas echt noob.

Trainers, nemen zodat je iedereen kan af knallen.

Klinkt alsof je geen schein van kans hebt tegen ze zonder Trainers. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Stiekem wel..

Ik ook :$ , duurt me anders te lang :7

@hierboven , idd

Bewerkt: door davedavy
Geplaatst:

Wel gedaan

Maar toen mijn pc kapot ging en niet meer gta iv kon spelen ging het nie meer

nu doe ik het oowk nie meer

Geplaatst:

Zonder cheats is leuker. Vind namelijk met cheats dat het spel beetje minder en te makkelijk word.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...