Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Ik heb er 2. Als je met je eigen Infernus gaat rondrijden ( Met die uit de missie van Bernie ) kom je soms hier en daar een Infernus tegen. Hoe kan dat ? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Dat is altijd zo in IV. Als jij met een auto rondrijd, komen er automatisch meerdere van voor. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Ja, en aan de ene kant vindt ik dat wel weer handig, want als je mooie auto kapot gaat en je bent geen cheater en je hebt geen geld om het te maken dan ken je zo een andere pakken. Maar aan de andere kant vindt ik het ook wel weer jammer want je bent je soms je eigen het lazerus aan het zoeken naar een auto maar de heletijd zie je dezelfde auto's, dan vindt je het jammer dat het niet lekker gemixt is. Realistisch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.