paul007 Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Ik heb een klein vraagje en ik vraag me af of iemand hier antwoord op weet. Stel: je hebt een Gmail account en besluit deze te verwijderen. Nadat je deze is verwijderd wil je later weer een Gmail account aanmaken. Kun je dan hetzelfde adres gebruiken van je vorige oude account die je verwijderd hebt. Met het adres bedoel ik (...)(at) gmail DOT com Cheers paul007 Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Waarom zou je dan je account willen verwijderen? Laat het lekker staan, het zit niemand in de weg en je kan er later weer gebruik van maken als je wilt. Reageren
ikt Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Nope, als je een account verwijdert en daarna datzelfde weer probeert te registreren gaat dat niet Dit gaat dus niet: voorbeeld(at) gmail DOT com registreren voorbeeld(at) gmail DOT com verwijderen voorbeeld(at) gmail DOT com opnieuw registreren Reageren
paul007 Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Nope, als je een account verwijdert en daarna datzelfde weer probeert te registreren gaat dat niet Dit gaat dus niet: voorbeeld(at) gmail DOT com registreren voorbeeld(at) gmail DOT com verwijderen voorbeeld(at) gmail DOT com opnieuw registreren Oké bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.