Jump to content

vieuw vanuit auto


esox

Recommended Posts

Hallo daar,

Ik heb net de game, en hij is erg leuk.

Ik kan alleen niet meer normaal een auto besturen. Ik kan niet door de voorruit kijken of zo.

Wel vanuit de lucht enzo. Hoort dit? of moet ik iets anders doen?

dankjewel,

esox

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit overigens wel een motorkap view in, maar dat is weer vanuit het midden van de auto dus dat slaat verder ook nergens op... Zoals Wesley al zei heeft GTA geen first person camera in auto's, en GTA heeft dat ook nooit gehad(wel bumperview, die is nu dus vervangen door motorkap...)

Dus misschien dat je de motorkap camera bedoeld?

Als dat zo is, dan heb ik sowieso geen flauw idee wat er mis kan zijn... Lijkt me niet zo maar een installatiefout :7....

Link to comment
Delen op andere websites

(nou ik ben eruit. als ik in de auto zit wil IK door de vooruit kijken, uit de ogen van de bestuurder dus.)

Gelulkt!!! als ik in de auto ben paar keer op select drukken...

evengoed bedankt voor de hulp...

groet,

esox

Link to comment
Delen op andere websites

wow cool, jij bent de enige die standaard met gta4 een cockpit view heeft!

Er zit overigens wel een motorkap view in, maar dat is weer vanuit het midden van de auto dus dat slaat verder ook nergens op... *blablabla*

Dus misschien dat je de motorkap camera bedoeld?

:duh:

Beetje nadenken Wesley...

Link to comment
Delen op andere websites

Geen ruzie jongens... :$

Ik ben nieuw in de game en wilde gewoon een auto normaal besturen, alsof je de bestuurder bent...

Had blijkbaar niet genoeg geduld om het goed uit te zoeken... Ik zie nu als ik de bestuurder ben een stukje van de motorkap, en de weg voor me. dat is alles wat ik wilde,

vette game! dat wel! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je, als je aan het rijden ben met de view vanuit de auto, de camera eens helemaal naar links draaien, want dan zie je... Niko. Draai vervolgens de camera helemaal naar rechts, dan zie je... de bijrijder (als je die hebt tenminste). Helemaal first person is het dus niet, maar je komt redelijk in de buurt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...