Jump to content

PSN card online bestellen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet precies waar dit topic thuis hoort, sorry als het in de verkeerde categorie zit.

Ik ben dus vanplan m'n portomonee aan te vullen, heb dit nog niet eerder gedaan en vraag me af of dit ook online kan?

Na wat googlen vond ik sites waarin stond dat je de "unieke codes" naar je gemailed krijgt via paypal of ideal etc als je ze besteld.

Mijn vraag is, is dit vertrouwd??

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Ik weet niet precies waar dit topic thuis hoort, sorry als het in de verkeerde categorie zit.

Ik ben dus vanplan m'n portomonee aan te vullen, heb dit nog niet eerder gedaan en vraag me af of dit ook online kan?

Na wat googlen vond ik sites waarin stond dat je de "unieke codes" naar je gemailed krijgt via paypal of ideal etc als je ze besteld.

Meestal zijn deze sites betrouwbaar, ja. Ik raad je deze site aan om je PSN Voucher Cards te kopen. Na de betaling krijg je code binnen de vijf minuten toegestuurd via mail. Dit is ook een goede site, maar daar zijn de €20-kaarten tijdelijk uitverkocht.

Geplaatst:

Of je bespaart je dat gevoel van onzekerheid en komt uit je luie stoel, pakt je fiets, en fietst even naar de stad. Verbrandt je meteen weer wat calorieën (zodat je een excuus hebt om daarna te eten, heh heh)

Geplaatst:

Meestal zijn deze sites betrouwbaar, ja. Ik raad je deze site aan om je PSN Voucher Cards te kopen. Na de betaling krijg je code binnen de vijf minuten toegestuurd via mail. Dit is ook een goede site, maar daar zijn de €20-kaarten tijdelijk uitverkocht.

Dankje, scheelt me weer fietsen. :puh: @ hierboven, ik blijf liever lui en besteed mijn energy liever aan fanatiek fitnessen. :)

Met een usa psn kaart heb ik geen keus online te bestellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...