Nyltje Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Wat is bij voertuige het verschil tusse een rood bolletje en een oranje bolletje? (zie bijlage) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Wat is bij voertuige het verschil tusse een rood bolletje en een oranje bolletje? Als je je muis even op een rood bolletje houdt, zie je het al: op die locatie staat het voertuig er niet altijd. Meestal pas na het voltooien van de import-/exportmissies of bijvoorbeeld een stadionmissie. Kijk maar eens bij de BF Injection: *KLIK*. Hou je muis even stil op een rood bolletje en er verschijnt een beetje tekst waarin staat wanneer de auto er staat. Een oranje bolletje betekent dat de auto er altijd staat. Reageren
PrioX Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 (bewerkt) Geel = Hier staat het voertuig altijd. Rood = Hier staat het voertuigen alleen wanneer je iets hebt gehaald (bijvoorbeeld een missie o.i.d) Wanneer je de beschrijving wilt van een rood bolletje moet je er even met je muis opblijven staan Edit: Nandro was me voor Bewerkt: 24 januari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 (bewerkt) Bedankt Mr dan nog 1 ding... Ik had een Infernus gestolen en toen kapot gereden Mr nu als ik hem weer wil hale zit de deur op slot http://nl.wikigta.org/wiki/Infernus_locatie_%28GTA_San_Andreas%29 Bewerkt: 24 januari 2011 door nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.