Jochum Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 goedenmiddag, ik heb gta4 voor me pc gedownload. bij het instaleren stopt die bij disc 2 en staat er; kan het bestand cab3. niet vinden ik had al gezien dat dit een veelvoorkomend probleem is maar wat nu? gr.
R-fl3x Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Downloaden is al sinds verscheidene jaren illegaal aangezien het om een spel gaat dat nog niet legaal als download is uitgegeven. Tot zover de conclusie dat hier op GTAforum niet over warez of andere van dit soort dingen mag gepraat worden..
wesley123 Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 goedenmiddag, ik heb gta4 voor me pc gedownload. bij het instaleren stopt die bij disc 2 en staat er; kan het bestand cab3. niet vinden ik had al gezien dat dit een veelvoorkomend probleem is maar wat nu? gr. Is dat even jammer...
Jowx Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Het klopt inderdaad dat het bespreken van warez niet is toegestaan, topic gesloten. De meest simpele oplossing voor je probleem is gewoon het spel kopen.. ^^
Recommended Posts