Julez Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Ik heb geen zin om te zoeken dus willen jullie a.u.b. hier de allerbeste mods zette??? bijv. nieuwe voertuigen, weapon mods, MTA, dat je zelf dingen kunnen veranderen, enzovoort....... Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Zoekfunctie. Deze manier is het gemakkelijkst. Reageren
Baffie Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 De zoekfunctie heb je hier niet eens nodig, aan mensen die hier alleen maar lui willen zijn hebben we niks, je kunt heel GTAGames.nl 2.0 doorzoeken en downloaden, er zijn weet ik niet hoeveel andere GTAsites enz. waar je weet ik niet hoeveel rommel kunt downloaden, moet je dáár maar even zoeken... Op het forum staat er maar één en dat is GTA Revolution. Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 hoe lui kun je zijn, je kan dat toch wel even opzoeken zo'n grote moeite is dat niet ofwel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.