Jump to content

Nieuwe Game PC

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil een nieuwe computer kopen, en daar wil ik wel goed mee kunnen gamen.

(Cod black ops, fifa 11, need for speed hot pursuit)

Is dit dan goed genoeg?

520W Voeding

Asus Moederbord

Intel Core i5 650 3.20GHz

6144MB DDR3 Werkgeheugen

ATI HD 5770 Fan 1024MB DDR5

500 GB SataII Hardeschijf

DVD Brander Samsung 24x SATA

Ik heb zelf echt geen verstand van welke voeding ik erin moet zetten :S

Is 520W goed genoeg?

Dan wou ik daarna ook nog graag een schatting van hoeveel jaar ik hiermee vooruit kan.

Want 't moet niet zo zijn dat deze computer over 2 jaar de nieuwste games niet meer kan draaien.

Bewerkt: door delete45
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• delete45

15

• Hayte

12

• xelaim

8

• Kryziek

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik weet niet hoelang je ermee door kunt maar die games die je noemt zullen zeker wel goed draaien.

Alleen lijkt de voeding mij een beetje zwak. 150W erbij kan zeker geen kwaad. ;)

Ik weet niet hoelang je ermee door kunt maar die games die je noemt zullen zeker wel goed draaien.

Alleen lijkt de voeding mij een beetje zwak. 150W erbij kan zeker geen kwaad. ;)

Oke dan laat ik er een 750 W voeding inzetten

En dan vervang ik het asus moederbord door een standaart moederbord van intel.

En dan zet ik er 4 GB aan RAM geheugen op, dan zit ik weer binnen mijn budget ;-)

Ik kan er trouwens voor 4 euro extra ook nog een AMD Phenom2 X6 1055T 125W 2.80GHz inzetten moet ik dat doen?

Alvast bedankt,

delete45

Geplaatst:

600 Watt is meer dan voldoende, ook zou ik niet voor de x6 gaan. Dan is je grafische kaart iets te slecht, als je ergens op gaat upgraden zou het de grafische kaart moeten zijn.

Met deze samenstelling kan je zo'n 4 jaar vooruit, schat ik. Al kan zo'n schatting natuurlijk altijd veranderen. In positieve óf negatieve zin. Waar stel je hem trouwens samen?

Geplaatst: