Jump to content

Nieuwe Game PC

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zonder Windows hé?

Zoja; i5 met 6GB aan RAM en een 6850. Volgens mij is Huntkey een betrouwbaar merk, maar dit weet ik niet zeker. Anders zal je iets meer, zo'n 20 euro, boven je budget moeten gaan (omdat ik een 500 Watt voeding toch iets te krap vind).

Edit; moet ik natuurlijk wel de link geven :$ Klik!

Bewerkt: door Hayte
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• delete45

15

• Hayte

12

• xelaim

8

• Kryziek

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Woow bedankt man!

Nooit gedacht dat ik zoveel kon krijgen voor dat geld :O

Dit gaat 'm zeker worden! Nogmaals bedankt

Geplaatst:

Ik zou toch wachten tot iemand iets zegt over die voeding, daar voel ik me namelijk niet helemaal zeker bij.

Made in China. Maar volgens reviews is het een goed merk. :)

Geplaatst:

Ik heb er zelf ook even gekeken.

Ziet er goed uit, maar ik zal nog even wachten.

Het zou inderdaad zonde zijn als hij niet goed genoeg is

Geplaatst:

Ik zou graag even een paar dingen opmerken, doe er iets mee of doe er niets mee..

-Waarom 6 GB RAM? Ik draai 64 bit, ben multi-tasker en ja mijn RAM staat vaak wat aan de volle kant, maar komt nooit over de 4 heen. Ik zou een paar tientjes besparen en 4 GB RAM nemen.

-Een andere kast. Ik heb deze kast en hij heeft geen cable management. Echt 0. Baggervervelend als je iets van een airflow wilt, daarom zou ik voor een andere kast gaan.

-Heeft je oom wel een 64-bit Win 7?

Geplaatst:

De 1156 socket ondersteunt geen dual-channel, dus zal 6 GB aan triple channel sneller zijn dan gewoon twee slotjes 4GB, al doen ze hetzelfde werk. Ook zijn er bepaalde spellen die 4GB vol kunnen maken, geloof ik. Ook is dit gewoon meer future-proof.

Over die kast, airflow is pas echt van belang als je gaat overclocken en zulk soort dingen. Ik nam aan dat de TSér dit niet wou, en aangezien dit mijn standaard kast is voor samenstellingen (niet te duur, maar ook niet te goedkoop, gewoon een standaard kast) had ik deze maar gekozen. Anders had ik een AMD samenstelling geadviseerd in combinatie met een betere koeler.

Mijn oom heeft Windows 7 64 bit ja.

En ik kan niet overclocken en ik was ook niet van plan om dat te gaan laten doen dus dat zit wel goed.

En ik ga toch voor de 6 GB RAM want als jou 4 RAM nu al aan de volle kant is, hoe zou 't dan over een jaartje of 2 zijn? Vandaar dat ik voor de zekerheid 6 GB aan RAM neem

Bewerkt: door delete45
Geplaatst:

Zonder Windows hé?

Zoja; i5 met 6GB aan RAM en een 6850. Volgens mij is Huntkey een betrouwbaar merk, maar dit weet ik niet zeker. Anders zal je iets meer, zo'n 20 euro, boven je budget moeten gaan (omdat ik een 500 Watt voeding toch iets te krap vind).

Edit; moet ik natuurlijk wel de link geven :$ Klik!

Ik zag in 't lijstje dat je gemaakt hebt dat je een TB aan geheugen hebt gepakt.

Ik heb voor mijn oude pc een Harde schijf van 500 GB gekocht, daar zet ik al mijn foto's en muziek op.

Dus mischien kunnen we mijn Harde schijf verkleinen? Heb ongeveer de helft nodig dus 500 GB zou zat zijn, dan heb ik samen nog steeds 1 TB

Geplaatst:

Dan is dit de nieuwe samenstelling. Deze samenstelling is 14 euro goedkoper, al is deze hardeschijf wel iets langzamer dan zijn 1TB broer.

Geplaatst:

Oke bedankt!

Dan gaat dit 'm worden. Iedereen bedankt voor 't meehelpen ;-)

En vooral Hayte wil ik even bedanken voor zijn hulp!

Geplaatst:

Als je het geld hebt moet je eigenlijk een 6850 kopen :)

heb je nog meer

koop een gigabyte gtx 560

die is ontzettend snel

ongelofelijk :)

Geplaatst:

@Delete; graag gedaan hoor, als er tóch nog problemen komen hoor ik het wel :puh:

@Pancake; wat zit er dan in de samenstelling? Ik zie daar toch echt een 6850 zitten hoor.

Een intel kopen, maar geen sandy bridge :bonk: .

Die voeding ga ik eens wat reviews over opzoeken.

Ik ga eens iets maken.

Mobo is perfect future ready met usb 3, en de nieuwe sata, alleen kun je geen tweede grafische kaart steken. Je zal dus single card moeten blijven.

Die processor verslaat de oude i7 980extreme voor dezelfde prijs als jullie processor : jouw setup is niks in vergijking met de mijne qua processor, voor slechts €20 minder.

Die grafische kaart heeft echt zalige koeler : heel stil/ heel snel.

setup

Morgen ga ik kijken voor voeding + ram

Bewerkt: door xelaim
Geplaatst:

Ooh jaa, kak, helemaal vergeten, lager is beter bij deze gare Intel reeks. Sorry, compleet vergeten dat Intel weer vreemd en stupide moest zijn. Maar is sandy bridge niet duurder? En zou het dan niet té snel worden voor die grafische kaart?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...