Jump to content

Nieuwe Game PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het toch gezegd : een processor verouderd veel minder rap dan graka. Nu is het msshien idd nog overkill, maar binnen twee jaar een nieuwe graka door vakantiejob : €300. En dan gaat het normaal perfect evenwichtig zijn.

Als je een nieuwe processor wilt kopen, mag je rekenen op ook €300 en je hebt dan een veel mindere upgrade dan van graka. Soms is het beter om in de toekomst te kijken :tu:

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• delete45

15

• Hayte

12

• xelaim

8

• Kryziek

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Nou... Een paar jaar geleden heb ik bij mijn Pentium D een 9800GT geplaatst, wat toen een systeem was wat redelijk in evenwicht zat, maar nu merk ik dat vooral mijn processor(tje) grote moeite en bottlenecks begint te tonen. Het verschilt daarom ook van spel tot spel wat er het snelst verjaart.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan mag jij in elk geval niet te zindelijk zijn. En ik weet goed dat de core 2 duo's en quad's nog heel erg goed meekunnen, op het hoogste grafische niveau. Terwijl de kaarten dit niet meer kunnen.

My link

Een corsair voeding, dus zeker kwaliteit.

En btw jij zou dus een processor niet kopen omdat hij overkill is voor een systeem, en een iets goedkoper processor kopen (€20 verschil op mobo) omdat er geen overkill zou zijn ? :bonk:

@topicstarter, als je hier user reputation kunt toekennen, voel je vrij :engel:

Bewerkt: door xelaim
Geplaatst:

Ik heb het toch gezegd : een processor verouderd veel minder rap dan graka. Nu is het msshien idd nog overkill, maar binnen twee jaar een nieuwe graka door vakantiejob : €300. En dan gaat het normaal perfect evenwichtig zijn.

Als je een nieuwe processor wilt kopen, mag je rekenen op ook €300 en je hebt dan een veel mindere upgrade dan van graka. Soms is het beter om in de toekomst te kijken :tu:

Dat is zeker juist, de meeste nieuwe spellen zijn meer grafisch zwaar dan dat ze je processor belasten.

Dus jij kan spellen zoals IV spelen op het hoogste grafische niveau met een Core 2 Duo?

Edit; ik had al gezegd dat ik niet wist wat het prijsverschil was tussen de twee processors, al had ik verwacht dat Sandy Bridge duurder zou zijn omdat het sneller en nieuwer is. Ook geloof ik niet dat die voeding goed genoeg is, terwijl je voeding één van de belangrijkste onderdelen van een pc is, ook vraag ik mij af of het niet gewoon beter is om 6GB aan geheugen te nemen. En "user reputation" hebben we hier niet, ook vind ik het behoorlijk egocentrisch van je om het op zo'n manier te vragen.

Bewerkt: door Hayte

Nu ik alles nog ff nakijk zie ik dat er maar 3GB RAM in 't winkelmandje zit.

Nu heb ik voor ongeveer dezelfde prijs wel 6 GB aan RAM gevonden maar wat is dan 't verschil?

deze had ik gevonden en anders zou deze er in zitten

Bewerkt: door delete45
Geplaatst:

Hmm, dat is een slordigheidsfoutje van me. Ik dacht dat degene die ik gepakt had ook 6GB was. Dat 3GB setje is waarschijnlijk sneller en ook gemaakt voor overclockers en zulk soort dingen. Ik zou de 6GB adviseren.

Geplaatst:

NIEMAND KOOPT HIER SANDY BRIDGE

er is een fout in de chipset

die je mobo aanpakt + je harde schijf(en)

dus please .

Hmm, dat is een slordigheidsfoutje van me. Ik dacht dat degene die ik gepakt had ook 6GB was. Dat 3GB setje is waarschijnlijk sneller en ook gemaakt voor overclockers en zulk soort dingen. Ik zou de 6GB adviseren.

6Gb in dual channel moet je best doen met kitje van 2x2 gig + 2x1 gig.

@pannekoek, dit is zekers heel goed nieuws voor de amd fanboys.

Bewerkt: door xelaim
Geplaatst:

AMD Phenom II X6 1075T

Mijn oom en vrienden zeiden dat ik beter deze kon pakken als ik veel wil gaan gamen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...