TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Weet iemand hoe je dit effect doet? Reageren
matt Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 (bewerkt) Zwart/wit? EDIT: Oeps, ik dacht dat er stond "... hoe je dit effect noemt." Bewerkt: 24 januari 2011 door matt Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Probeer eens: Filter -> Sketch -> Stamp en gooi daar een Black & White adjustment op. Reageren
matt Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Het lijkt mij gemaakt te zijn door hevig met levels te klieren (ctrl + L) Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Wat ook nog zou kunnen is een combinatie van beide, dat je eerst mijn effect doet en daarna die levels er boven op, dat je vooral wit naar voren laat komen. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Ik zal t zo ff uitproberen. Reageren
matt Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Gta Ripper heeft gelijk. 1. Zorg dat je voorgrond kleur zwart is, en je achtergrond kleur wit 2. Ga naar filter > sketch > stamp... 3. Pas daar de sliders naar wens aan 4. Druk op 'OK', en klaar is Kees! Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Ik vind het zelf altijd handiger om Image > Adjustments > Threshold te gebruiken. Laat iets meer detail zien en is mooi te bewerken met andere filters, bijvoorbeeld: Dark Strokes en belichtingen zoals curves en levels. Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Ik vind het zelf altijd handiger om Image > Adjustments > Threshold te gebruiken. Laat iets meer detail zien en is mooi te bewerken met andere filters, bijvoorbeeld: Dark Strokes en belichtingen zoals curves en levels. Inderdaad, zat ik ook nog te bedenken. Je kunt ook misschien de originele stock dupliceren en dan de onderste een Bas Relief en de bovenste een Treshold, voor een mooier effect. (Vergeet wel niet de Bas Relief-layer op Overlay te zetten. ) Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Mijn Photoshop doet het niet Voorlopig zit ik opgescheept met GIMP . Kan dat hier ook? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Mijn Photoshop doet het niet Voorlopig zit ik opgescheept met GIMP . Kan dat hier ook? Bij welk plaatje wil je dit effect dan? PM Deze eventjes naar mij, doe ik het wel even snel voor je! Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 (bewerkt) Dit is wat ik er van heb gemaakt, met GIMP EDIT: Bijgewerkt Ff proberen om het shirt zichtbaar te maken. Bewerkt: 24 januari 2011 door TheJesusOfSuburbia Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Leuk dat je zijn stropdas in kleur hebt gelaten. In vergelijking met hun gezichten is de onderkant wat grijs. Ik zou de contrast of exposure wat hoger zetten Image > Adjustments zodat de het ook echt zwart/wit is. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 (bewerkt) Ik heb m! Ff wezen knoeien Bewerkt: 25 januari 2011 door TheJesusOfSuburbia Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.