onbekendeIV Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Fallout New Vegas Ontwikkelaar Obsidian Entertainment Uitgever Bethesda Softworks, Obsidian Entertainment Genre Roleplaying game Platforms Ps3, Xbox 360, PC Aantal spelers 1 Release 19.10.10 Demo niet beschikbaar ey, het valt me op dat er geen topic is over Fallout New Vegas! Zijn er ook mensen die het spel ook spelen net zoals ik en ook gráág spelen? voor de gene die niet weten wat fallout (new vegas) is; http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki Reageren
frits191 Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Ja ik speel t wel op de xbox360. Heel mooie game, goed verhaal ook wel alleen dat spel zit echt vol van de glitches. En je moet veel lopen en de laadschermen zijn te lang :S Maar verder is het een geweldig spel Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Ik zou toch zweren dat ik hier al een topic over had gezien... Reageren
rienie Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Heb hem op de pc. Het is echt een geweldig spel. Tot nu toe nog geen last gehad van glitches. Of lange laadtijden Reageren
Jowx Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 >>> Door Visser23: Danku konijn, inmiddels weer heropend.<<< Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Bumpie :$ ik heb fallout new vegas weer onder het stof weg gehaald ik had hem een jaartje geleden gehaald bij game mania voor 20 euro toen ben ik er niet aan toegekomen nu speel ik m weer vollop hem de voorganger wel uitgespeeld heb net de Caeser's legion uitgemoord, ik ga nu de NCR joinen. Speelt iemand dit nog trouwens? Reageren
Sentasi Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Ik heb 'm gespeeld. Nadat ik hem uitgespeeld had heb ik hem niet meer aangeraakt.. Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Ik vind dat hele lopen maar niks , jammer dat er geen voertuigen zijn Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Ik vind dat hele lopen maar niks , jammer dat er geen voertuigen zijn Dat vind ik soms ook wel irritant die hele stukken lopen ik heb zonet colton helemaal uitgemoord en de slaven bevrijdt. Reageren
Faenty. Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Ik vind dat hele lopen maar niks , jammer dat er geen voertuigen zijn Je hoeft maar een keer te lopen, ik vind het juist goed dat je eens verplicht word de wereld te avonturieren! Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 De ultimate edition met alle DLC uit Fallout New Vegas ligt in de winkel, voor degene die Fallout New Vegas niet gespeeld hebben is dit een mooi pakket, de prijs is 40 euro. Fallout New Vegas zelf kan ik voor 20 euro nieuw krijgen, dus die Ultimate edition is niet de real deal. Beter komen ze binnenkort met Fallout 4, aangezien deel 3 alweer een tijdje geleden is. En New Vegas niet alle Fallout liefhebbers heeft kunnen pakken. Reageren
Faenty. Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Ik vind die DLC niet echt luek uitzien eigenlijk, ik wacht veel liever op een nieuwe Fallout. Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 ik wacht ook op een nieuwe Fallout, vond fallout 3 helemaal geweldig fallout new vegas wat minder. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Ik wacht op een fallout met multiplayer modus Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Ik wacht op een fallout met multiplayer modus dan kan je lang wachten........ ik hoop wel op een CO-OP mode. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.