GTAIVfreak Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Ik heb GTA IV en EFLC op PS3. Ik heb alle verhaallijnen uitgespeeld, en wilde nu eens GTA IV nog eens gamen voor de 100 % te halen, dan krijg ik dit op mijn TV. "The downloadable content required for this autosave is not available. Pres x to start a new game of Grand Theft Auto IV" Als ik op kruisje klik dan start ik een nieuwe game, ik kan dan wel mijn recente savegame starten door naar start te gaan en hem te laden maar ik moet dat iedere keer doen als ik GTA IV opstart, en dat vind ik toch ambetant. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen. Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 GTA IV een keer saven. De volgende keer dat je IV opstart, zal hij gewoon laden. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Dank u wel voor de hulp. Hier mag een slotje op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.