iefen Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) hallo, ik heb van de zomer deze pc gekocht: klik maar hij maakt vet veel lawaai en ik wil m dus laten aanstaan ik begreep het niet want het zijn wel volgens mij allemaal cool 'n quit producten. dus weet iemand wat ik in een bios ofzo moet aanpassen? Bewerkt: 25 januari 2011 door iefen Reageren
Hayte Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Geef eens een fatsoenlijke link van je pc, zo kunnen we niks. Probeer ook erachter te komen welk onderdeel zoveel geluid maakt. Reageren
iefen Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 okay, en ik kan niet echt vinden hoe je dat moet doen d8 dat dit mischien wel werkte processor ram graka voeding hd mobo a.u.b voor half 10 zegge want wil m vanavond ff laten draaien >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
iefen Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 okay het is mijn graka Klik Reageren
Hayte Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Is het precies die grafische kaart? Zoja, waar zie jij staan dat hij stil zou moeten zijn? En zó luid kan hij toch ook weer niet zijn? Reageren
iefen Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Is het precies die grafische kaart? Zoja, waar zie jij staan dat hij stil zou moeten zijn? En zó luid kan hij toch ook weer niet zijn? hey, ja ik kwam dr net ook pas achter dat hij t was en ja hij laat me gewoon niet slapen maar mss oplossing Reageren
Hayte Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Misschien een andere koeler erop monteren, zoals deze? Andere keuzes heb je niet, zo ver ik weet. Reageren
ikt Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Kijk je drivers na en kijk in je control panel (rood vierkantje in systeemvak) bij de overclockopties naar de temperaturen en fansnelheden. Normaal gesproken hoort een videokaart redelijk stil te zijn als die niet hard moet arbeiten. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Zet je pc gewoon uit voor je gaat slapen. Reageren
iefen Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 hey heb je de hoofd post wel gelezen? hallo, ik heb van de zomer deze pc gekocht: klik maar hij maakt vet veel lawaai en ik wil m dus laten aanstaan ik begreep het niet want het zijn wel volgens mij allemaal cool 'n quit producten. dus weet iemand wat ik in een bios ofzo moet aanpassen? Reageren
ikt Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 hey heb je de hoofd post wel gelezen? hallo, ik heb van de zomer deze pc gekocht: klik maar hij maakt vet veel lawaai en ik wil m dus laten aanstaan ik begreep het niet want het zijn wel volgens mij allemaal cool 'n quit producten. dus weet iemand wat ik in een bios ofzo moet aanpassen? Geen wonder dat "de moderators achter je aan zitten voor een warn". Als je onbeschoft gaat doen tegen alles en iedereen verdien je het ook. En heb jij wel gedaan wat wij hebben aanbevolen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Waarom zou je hem 's nachts aan willen laten staan? Reageren
Hayte Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Downloaden, defrag, virusscan, renderen, etcetera? Ik kan zat redenen opnoemen waarom iemand dat zou willen doen. Reageren
ikt Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Als je een GTX480 hebt, Furmark en je kamer is de hele nacht warm. Reageren
iefen Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 hey heb je de hoofd post wel gelezen? hallo, ik heb van de zomer deze pc gekocht: klik maar hij maakt vet veel lawaai en ik wil m dus laten aanstaan ik begreep het niet want het zijn wel volgens mij allemaal cool 'n quit producten. dus weet iemand wat ik in een bios ofzo moet aanpassen? Geen wonder dat "de moderators achter je aan zitten voor een warn". Als je onbeschoft gaat doen tegen alles en iedereen verdien je het ook. En heb jij wel gedaan wat wij hebben aanbevolen? hoe bedoel je ik vraag hem gewoon wat? was niet onaardig bedoeld? en ik weet niet hoor maar ik doe niet onbeschoft ofzo? lol? ben ik onbeschoft? >>> Door Thundercover: Het had absoluut op een andere toon gekund.<<< Waarom zou je hem 's nachts aan willen laten staan? hij moet veel spellen updaten van steam maar dat duurt soms 10 uur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.