Jump to content

Foto's terug krijgen na kaart geformateert

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo , dus mijn zusje had gisteren problemen met haar kaart en ik zei dat ik morgen wel eens zal kijken dus vandaag ik pak die kaart en ze zegt ineens ik heb hem vandaag er zelf ingestoken( PC) en ik heb op formateren geklikt en nu is hij dus geformateert en alle foto's zijn weg , nu normaal zou dat mij nu dus just niks schelen maarja .

Dus zou er een manier zijn om de foto's alsnog terug te krijgen want het waren toch wel een paar mooie , unieke foto's.

Ik ben serieus bezig en ik weet dat als de kaart geformateert is dat alles word gewist maar toch , probeer een beetje serieus te zijn met je antwoorden aub.

Groetjes

Geplaatst:

er is een hele kleine kans dat je ze misschien met een programma als Recuva nog terug kunt halen maar ik bewtwijfel het

Geplaatst:

Idd, of met GetDataBack(wel de goeie versie pakken, fat32 of ntfs)

Maar vaak zijn ze beschadigd, missen er gigantische pixels, of kan je ze niet meer bekijken.

Geplaatst:

Ik heb net recuva geprobeerd maar helaas hij heeft niks teruggevonden, och pech voor men zusje dan :D .

Geplaatst:

Het zou moeten kunnen, mits de kaart niet opnieuw beschreven is. Ik weet zo alleen niet hoe. Ik zou de vraag dus even op een fotografie (sub)forum stellen als ik jou was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...