Kai-ShockWave Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Daily Design InspirationDit topic is speciaal voor mensen die inspiratie zoeken voor grafische werkjes. Iedereen mag hier grafisch werk plaatsen die hij/zij zijn tegengekomen op het internet. Het is niet de bedoeling om eigen werk of werk van dit forum te plaatsen, daar is namelijk de Graphics Showroom al voor. Het gaat echt om werk wat jouw aanspreekt en je graag met je mede-forumleden wilt delen. Zo kunnen andere leden hier terecht om inspiratie op te doen. Echter zijn er wel een aantal regels:• Maximaal 1 post per dag;• Elke post mag maximaal 2 afbeeldingen bevatten;• Het werk dat je plaatst moet grafisch werk zijn;• Er mogen geen filmpjes geplaatst worden;• Het is niet toegestaan om te reageren op andere berichten.Berichten zonder grafisch werk worden verwijderd.Let op copyright! Niet alle designs mag je zomaar overnemen van internet zonder toestemming. Vermeld bij twijfel de naam van de designer of website.(Topic met toestemming van de Graphic-crew) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Ik trap dan maar meteen af: Onderstaande design zijn afkomstig van ~HumanLG en Kevin Roodhorst. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Goed werk, Kai! Ontzettend handig topic! Ik heb het ook meteen even gepinned, zodat het niet in de vergetelheid raakt. Ontopic: Deze signature van basboy4 van SoccerGraphics vond ik erg mooi. Een toffe en vernieuwende stijl, mooie dieptes en vette effecten. De omkadering is ook erg creatief gedaan. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Ik vind deze sigs erg mooi: Artiest : Firebug Artiest : Blane Reageren
.Levi. Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Positive Hype Door: Peter Jaworowski Een van mijn favoriete ontwerpers en inspiratiebronnen. Alsof hij alleen maar kwaliteitswerk kan neerzetten. Wat hij maakt blijkt uiteindelijk altijd lastiger te zijn dan het lijkt. De manier waarop hij elementen met elkaar combineert en bewerkt blijft mij iedere keer verbazen. Het mooie is dat hij zijn werk zo eigen heeft gemaakt dat je onmiddellijk ziet wat van hem is. Dit was het eerste ontwerp dat ik van hem zag. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Brett Whatmough Onderstaande werkjes zijn afkomstig van Brett Whatmough uit de UK. Hij maakt prachtige graphics met veel detail. Hier is nog meer werk van hem te vinden. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Wie je ook wel eens mag bekijken is Imwellhung, hij maakt ook erg mooie, gedetailleerde werkjes. Hier een link naar zijn deviantart: Klik. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 blackpixi7 Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 (bewerkt) Outspoken Kate maakt mooie werkjes met oog voor detail. Bewerkt: 30 januari 2011 door Cabyon Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 Weer een beetje leven in het topic brengen. Onderstaande designs zijn een selectie van Cuded. Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 (bewerkt) Ik vond deze op internet, maar helaas weet ik de maker niet. Ik heb gezocht maar niet gevonden, dus alle credits daar diegene. Edit: Gevonden! De maker is Stephen Wilkes, websiteje. New York @ Night/Day. Bewerkt: 19 augustus 2011 door Cabyon Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Ik heb vandaag een erg mooie digitale tekening gevonden, gemaakt door Yuumei. deviantART link. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Twee juweeltjes van Rik Oostenbroek. Ik ben een groot liefhebber van zijn abstracte ontwerpen. Reageren
Michael Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Eens die dikke stoflaag van dit topic afblazen. Jullie hebben de naam al eerder hier gehoord, Peter Jaworowski. Wat een geweldige vent, echt. Wat een prachtige kleuren in zijn werk. Executive Creative Director: Peter Jaworowski Lead 3D Artist: Piotr Kolus 3D Artists: Anna Mierzejewska, Piotr Nowacki Digital Artist: Karol Klonowski Concept Artists: Michal Lisowski, Patryk Habryn Photographer: Szymon Swietochowski Photo Session Manager: Bartosz Cerkaski Photo Retoucher: Piotr Holubowicz Production Manager: Marcin Molski Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.