Casss Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) Welkom in de PistolDome! De hangout van alle Rockstar Pistols (R*P) leden! Wij zijn een gezellige en actieve clan die ook nog een eigen SA:MP-server beheren en ook nog actief zijn in GTA IV en de Eflc. Snuffel gerust rond, of, als je wilt joinen, kijk dan in ons Recruitment. Let op! Alleen van leden van Rockstar Pistols mogen hier posten! Posts van niet-leden zijn NIET toegestaan! 26-1-2011: De SAMP server is vanaf nu speelbaar, dus kom even langs als je wilt. Er word nog veel geupdate, dus soms zijn dingen wat buggy. Om te spelen moet je een account aanmaken, maargoed. Verdere info vind je wel als je komt, kijk in de 2e post voor informatie over de server. Je mag altijd op de server spelen. =) [table=header]Leden|GTA SA| GTA IV| GFWL|Rang Cabyon|Ja|Ja|Cabyon|Chef GTA IV Casss|Ja|Ja|Casss|Chef GTA SA VWO-er|Ja|Nee|Nee|Serverhost SA:MP Djmaddox|Ja|Ja|Djmaddox1|Lid Cuban Gangster|Ja|Ja|Aki-neechan|Lid BierBuikje|Ja|Ja|Bier4Buikje|Lid BoerTijger|Ja|Ja|gtaivismijnspel|Lid Basssss|Ja|Nee|Nee|LidShotyoudie|Ja|Ja|Shotyoudi3|Lid Dennis313|Nee|Ja|aerocool343|Proefperiode[/table] Bewerkt: 29 januari 2011 door Casss
Cabyon Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) Server IP: timz.game-host.org:7779Benodigde SA-MP versie: 0.3cInfo over bereikbaarheid:Doordeweeks rond 4 uur 's middags open, 's ochtends 8 uur uit.Weekend + Vakantie = altijd aan.Natuurlijk is onze server ook niet perfect; er kunnen ook een aantal bugs in zitten. Mocht het zo zijn, contacteer dan VWO-er of Casss.Deze bugs zijn bekend:[table=header]Bug|Fixed|Je kunt geen voertuigen spawnen|Ja[/table] [table=header]Event|Datum|Spel DeathRace|4-2-2011|GTA SA:MP[/table] Bewerkt: 30 januari 2011 door Cabyon
Cabyon Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 We verdienen echt een prijs voor onze BB-code-kundigheid, Casss
Casss Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 We verdienen echt een prijs voor onze BB-code-kundigheid, Casss Echt wel, en vooral mijn tabelkundigheid!
Cabyon Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) We verdienen echt een prijs voor onze BB-code-kundigheid, Casss Echt wel, en vooral mijn tabelkundigheid! Mooi! Aber, wir sind offen! Event komt eraan, alhoewel er nog wat moet gebeuren aan de server. (Adminsysteem, jullie adminrechten geven, etc.) Bewerkt: 25 januari 2011 door Cabyon
Casss Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 We verdienen echt een prijs voor onze BB-code-kundigheid, Casss Echt wel, en vooral mijn tabelkundigheid! Mooi! Aber, wir sind offen! Event komt eraan, alhoewel er nog wat moet gebeuren aan de server. (Adminsysteem, jullie adminrechten geven, etc.) Er is een speciaal RP systeem.
Bierbuikje Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Ik hoop dat ik mijn GTA4 edities nog aan de praat krijg binnenkort. Doet het sinds voorkort nietmeer, maar dat zal wel om een knullig probleempje gaan.
Basssss Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 We verdienen echt een prijs voor onze BB-code-kundigheid, Casss Echt wel, en vooral mijn tabelkundigheid! Tabellen maken is anders super makkelijker.
Cabyon Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 We verdienen echt een prijs voor onze BB-code-kundigheid, Casss Echt wel, en vooral mijn tabelkundigheid! Tabellen maken is anders super makkelijker. Probeer jij dan is de Ledenlijst te maken met een header table maar dan met de centre tags.
Casss Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Eerst stond alles in de header
.Timothy Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Hebben jullie geen school, vlegels! Zo, mijn eerste post is ook weer geplaatst. Edit: En nu gauw weer weggaan?
Casss Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 (bewerkt) Dat bericht is twee minuten voordat ik naar school ging geplaatst. xD Nu is school weer uit. Bewerkt: 26 januari 2011 door Casss
Basssss Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 We verdienen echt een prijs voor onze BB-code-kundigheid, Casss Echt wel, en vooral mijn tabelkundigheid! Tabellen maken is anders super makkelijker. Probeer jij dan is de Ledenlijst te maken met een header table maar dan met de centre tags. LOL!!! Waarom zoveel 's? Zet een keer in het begin van de post en een keer aan het eind. (Met /) En tada, alles staat gecenteerd.
Recommended Posts