Cabyon Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Mijn diepe excuses. Kan gebeuren de eerste keer :| EDIT: Het werkt iedereen kan nu joinen ! Cabyon host, als hij nu afsluit crasht GTA IV Dus vandaar dat ik het zeg ! Dus iedereen joinen !!! Ok, je hebt m'n bericht dus wel ontvangen - het probleem is nu niet de game zélf, maar Social Club. Maar dat het kan gebeuren de eerste keer vind ik geen excuses. Hij MOET het gewoon doen. Ook al zitten er krassen op.
Bierbuikje Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Doet jullie gta 4 het wel? Heb gta4 1x herinstalled en sindsdien doet live het niet meer. Wachten op mta IV.
Shotyoudie Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Doet jullie gta 4 het wel? Ja.
BoerTijger Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 (bewerkt) bij mij doet hij het ook! Edit: Cabyon accepteer ff mn vriendenverzoek Bewerkt: 28 januari 2011 door BoerTijger
Djmaddox Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Sorry heren, atm heb ik wat driver en videokaart problemen en zit ik op een oude 8600GT waarop IV niet draait.
AeroCool (gast) Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 (bewerkt) Wat voor meeting hebben jullie gedaan? En hebben jullie wel mijn vorige bericht gelezen? Ey iedereen. Ik ben een nieuwe lid van deze Clan. Sommige zullen mij wel kennen van GL, En ik heb de leiding (Cabyon en Cass) belooft ABN te praten. Het is wel voor mij even wennen, Want ik gebruik eigelijk nooit hoofdletters en ., Maar ik zal er rekening mee houden. Het kan nog wel eens gebeuren dat ik het vergeet. Bewerkt: 28 januari 2011 door dennis313
Shotyoudie Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Voor zover ik weet was er om 8 uur nog steeds niemand waar het bij werkte dus ik heb maar afgesloten. En hey dennis. Ik ken je nog van GL.
Casss Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 (bewerkt) Doe mee met de Deathrace. Er zijn twee teams die tegen elkaar strijden, er is een race die beide teams moeten rijden en onder de race moeten de teams zorgen dat ze van hun tegenstanders afkomen, dit doen ze doormiddel het gebruiken van hun SMG's. Meer informatie bij aanvang. Aanvang Aanvang is aanstaande vrijdagavond om half 8 in onze SA:MP server en het event begint om kwart over zeven. Meedoen Plaats een berichtje als je mee doet. Bewerkt: 30 januari 2011 door Casss
Casss Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 GTA San Andreas of IV? SAMPerdepamp!
Shotyoudie Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Volgende week vrijdag (komende?)
AeroCool (gast) Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ik kan alleen GTA IV en de uitbreidingen doen. Want met me nieuwe videokaart werkt me gta sa niet meer. Ja shotyoudie ik ken jou ook nog van GL.
Shotyoudie Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Want met me nieuwe videokaart werkt me gta sa niet meer. Had ik ook, maar bij mij werkte het weer met een no-cd .....
BoerTijger Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ik ben er hoogstwaarschijnlijk!
Recommended Posts