-Niels- Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Type: Radiostation Logo Stijl: Modern/Hip/Jong/Fris Grootte: Een normale logo grootte Voorbeeld: Tekst: Tynaarlo Lokaal (18 dorpen één geluid) Rand: Kleuren: Frisse & vrolijke kleuren Render (optioneel): Extra (optioneel): Reageren
matt Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Ik heb effe wat gemaakt, ben zelf niet echt tevreden, maar kijk maar wat je er zelf van vindt: Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ik heb effe wat gemaakt, ben zelf niet echt tevreden, maar kijk maar wat je er zelf van vindt: Bedankt voor je reactie en logo! Dit is toch niet helemaal wat ik zoek, het moet echt modern en hip zijn en ietsje kleiner. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Full: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/04/1296805492-60.png Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.