Jump to content
Geplaatst:
comment_168907

Zet hier al je grappige zinnen die je in het spel gehoord hebt, het maakt niks uit wie het heeft gezegd.

Toen CJ een foto wou maken van z'n vrienden zei hij: "I like to shoot people.... with the camera" Ik vond dat best wel grappig

PS: Ga geen zinnen zitten verzinnen, het moeten echt zinnen zijn die je gehoord hebt

• Reacties 482
  • Bezichtigingen 54.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1149258

"I like to share too, thank you."

"Ik hou ook van delen, dankje."

GTA IV: (in three leave clover)

"You aint taking meeeeee down."

De vertaling is niet grappig, de manier waarop hij het zegt wel.

Geplaatst:
comment_1149289
GTA IV: (in three leave clover)

"You aint taking meeeeee down."

De vertaling is niet grappig, de manier waarop hij het zegt wel.

dit is het San andreas "Grappige zinnen forum" niet die van GTA IV ;)

Maare ff Ontopic:

dit zegt een pizza Parlor als hij op zijn brommertje zit, en je gaat ervoor staan:

Hey! Do i sold u an pizza?

Geplaatst:
comment_1149595

Een keer voor 6 sterren: Hey i see my house from here.

En nog een andere van CJ. You can not blablabal

Als je tegen iemand bots zegt ie wel is. Busterd

En liberty city 10 die sterretjes bij die scheldwoorden heeft geen zin het blijft hetzelfde je spreekt hetzelfde uit dus.

Man ik dacht dat ik de enigste was die onder de 12 was maar ben blijkbaar niet de enigste gellukig.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1235251
Ook ergens op een radiostation in de reclame maar het is niet de letterlijke tekst maar hij trekt er op:

-Hi Jack, you remember me from that party 9 months ago?

- Eh, Ej! Yes! How are you?

- Fine

*babycry*

en dan nog zo'n zinnetje daarachter in het engels van als je depressief bent, je dan moet bellen naar de San Andreas telefoon. :lol:

Vertaling:

- Hoi Jack, herinner je mij nog van op dat feestje 9 maanden geleden?

- Eh, He! Ja! Hoe is het?

- Goed.

*babygeween*

en dan nog zo'n zinnetje daarachter in het engels van als je depressief bent, je dan moet bellen naar de San Andreas telefoon. :lol:

"Eh, hey yeah, whoa how are you doing? I haven't seen you in like uh.."

"9 months?"

*baby*

Zo iets was et ;)

>>> Door _KoE_Mzungu: Reageren op een post van 3,5 jaar geleden. :cab: Let in het vervolg even op de datum.<<<

^ Sorry, niet gezien :clown:

Bewerkt: door Mr. Sugo

Geplaatst:
comment_1238304

Ik weet niet meer het exacte dialoog, maar tijdens een missie voor Woozie, vertelt Woozie dat hij blind is.

CJ wist het al lang, en reageert dan heel verbaasd en toch sarcastisch tegelijk.

Ik weet de exacte zin niet meer, maar het is zoeits als ''Oh, really!?''.

Vond het wel grappig.

Geplaatst:
comment_1238394

Op WCTR hoor je zo'n gast die belt en zegt "Yeah hi the thing is I'm really funny. But nobody wants to hire somebody funny. How is that fair? You're a politician? Hey, can I do your job for you?" :puh:

Geplaatst:
comment_1239059

Wat CJ laatst voor t eerst zei bij mij toen ik een willekeurige ped vermoorde en CJ zijn geld opraapte, iets ind e trend van "nice to do business with you", letterlijk was t iets anders volges mij, zal eens proberen om dat nog een keer te veroorzaken. :7

Geplaatst:
comment_1240999

Bij het mikken / schieten: 'HUH? WHAT? (komt door geschiet). Welcome to America! This is gonna crack you up, a gun! Just don't mess up my outfit!'

Zingen: 'Express yourself, 'cause i'm from Grove Street!'

Ammu-Nation: 'Ladies, tired of whistling construction workers? Next time, whistle back! With a high-velocity rifle round, so you can blow his brains, all over the building site!'

Rijden: 'Are you alowed to drive if you're blind?' 'Someone is going to be mad at you for screwing up their ride!'

En een heel leuke van GTA IV (het is een ander spel, maar deze is te leuk om niet te weten), voor in de auto: 'Why do they let blind people drive in this country.'

The Ballas zeiden ook wat leuks: 'From which gang are you?' Mijn reactie was dat lied dat ik eerder gehoord heb. Antwoord de balla: 'I said: from which gang are you?'

Tijdens het daten gaf Carl het antwoord: 'I'm just going to listen.' terwijl hem juist iets gevraagd werd!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.