Mr. Sugo Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Wat CJ laatst voor t eerst zei bij mij toen ik een willekeurige ped vermoorde en CJ zijn geld opraapte, iets ind e trend van "nice to do business with you", letterlijk was t iets anders volges mij, zal eens proberen om dat nog een keer te veroorzaken. "Pleasure doing business with you" Die vind ik echt een van de leukste Reageren
ComKwak Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Die politiegasten op een boot zijn ook wel grappig. Zeiden ze een keer ''We've got a man overboard!'' (We hebben een man overboord) toen ik net het water weer insprong. Reageren
Big-Bad-Boy Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ik hoorde wel eens: I wanna jump with a bear. Vertaling: i wil springen met bier. ( Op de radio ) Reageren
Soulreaver Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Politieheli agent 1: This is the SAPD...Politieheli agent 2: I think he know's that for now! (Vertaling) Politieheli agent 1: Dit is de SAPD... Politieheli agent 2: Ik denk dat hij dat nu weet! ja de helicopters zijn vet ze zeggen tog ook iets van O its a man? lang geleden dat ik single heb gedaan Reageren
ComKwak Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 ja de helicopters zijn vet ze zeggen tog ook iets vanO its a man? lang geleden dat ik single heb gedaan Ja die is ook wel grappig Volgens mij ging die zo:1: I see her! 2: It's a guy! (Vertaling) 1: Ik zie haar! 2: Het is een man! CJ als hij een grote val maakt: I hate gravity! Reageren
YuXon Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Op de radio van Cluckin Bell hoorde ik een keer: "Cluckin Duddle duddle do who are you, Cluckin duddle duddle do where are you, Cluckin duddle duddle do im gonna fuck you.. " XD VInd ik lollig Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 'Bang Bang Bang' -------------------------------------------------------------- Toreno: 'Roger that, Big monkey, I got a 13-6 Fat vulture.' Dit zegt hij in de intro van de missie Interdiction -------------------------------------------------------------- Madd dog: 'My mansion up in the hills' CJ: 'Yhea ive been there, I Mean i've seen it on tv.' Ik hoorde wel eens:I wanna jump with a bear. Vertaling: i wil springen met bier. ( Op de radio ) Waarschijnlijk heb je een foutje gemaakt.'I wanna jump with a Bear.' <Vertaling> 'Ik wil springen met een Beer' Maar het is waarschijnlijk. 'I wanna jump with a Beer.' <Vertaling> 'Ik wil springen met Bier.' Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Als je achtervolgt word door de politie, en er vliegt een heli boven je, hoor je de piloot ook wel zeggen: Hey, I can see my house from here. Vertaling: Hee, ik kan mijn huis zien vanuit hier. Mijn excuses als iemand dit al heeft gepost. :$ Reageren
ComKwak Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Dat telefoontje van Catalina direct na End of the Line is ook wel grappig, vooral de reactie van CJ Catalina: Uhh... uhhh... yes Claude, yes yes yes, faster harder deeper! CJ: Catalina, you're sick! Get a help! Catalina: And you Carl, you are jealous! ** Vertaling ** Catalina: Uhh... uhhh... ja Claude, ja ja ja, sneller harder dieper! CJ: Catalina, je bent ziek! Zoek hulp! Catalina: En jij Carl, jij bent jaloers! Reageren
The Hulk Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Dat Catalina zegt dat zij Carl gaat castreren en zijn ballen op gaat eten Reageren
GTA freakje Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Dat Catalina zegt dat zij Carl gaat castreren en zijn ballen op gaat eten Die twee kibbelen altijd. Ze zegt in een van die missies ook wel eens: if you can't stand the heat, go put you're tiny balls in the freezer. vertaling: Als je niet tegen de hitte kan, stop je kleine ballen maar in de vriezer. Reageren
jovinky Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Als iemand tegen je aan bots ( als je in de auto zit ) dan zegt CJ soms : Scrow you. Komt nogal droog over Reageren
jimden1 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 soms hoor je ook wel is van rare geluiden als je iemand met een mes van achter pakt ik hoorde 1 keer ihhhhhhhhhhhhhhhh Reageren
PSP Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Big Smoke: My cousin was killed by some fresh off the boat Ruskie zie ik daar een link met Niko Bellic? Reageren
storm75 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Did someone die in your mouth ?? vertaling : is er soms iemand dood gegaan in je mond ?? Waarschijnlijk heeft CJ een slechte adem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.