Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 2.0 Reactietopic


TomHagen

Recommended Posts

Ayo Technology van Milow kende ik ja, maar uit die 2 seconden kon ik echt niks afleiden..Deze zou ik geweten hebben mochten het bijvoorbeeld 5 seconden zijn zoals bij de vorige Raad De Artiest, ik nam sporadisch deel aan de contest en wist toch een paar fragmenten te raden. Nieuwste fragment weet ik weeral niet. Overigens wil ik nog even vragen om de fragmenten wat langer te maken, want 2 seconden is wel heel weinig. Ik kan van een superbekend nummer 2 seconden nemen en niemand zou het kunnen raden, omdat die 2 seconden er gewoon niet toe doen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    29

  • MegaPilot

    28

  • Hayte

    25

  • NandroDavids

    21

Deze ken ik ook al niet. En nee, dat ligt niet aan de lengte van het fragment :7

Clint Eastwood en The Cave waren ook zeer makkelijk te raden met dat kleine fragmentje. Elke artiest/band heeft zijn/haar/hun unieke sound, de kunst daarvan is die te herkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens wil ik nog even vragen om de fragmenten wat langer te maken, want 2 seconden is wel heel weinig.

Wat een onzin...nu is 't juist perfect. Het is juist 't mooiste als niemand ze allemaal weet, als ook de 'besten' af en toe een steekje laten vallen én als er een mooi clubje is dat regelmatig een fragment herkent. Dat doet TomHagen nu helemaal prima, want aan al die eisen wordt voldaan. Het is niet te makkelijk, maar ook net niet te moeilijk. Wat mij betreft prima zo :)

Overigens weet ik dit fragment weer niet...gaat niet goed op deze manier...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin...nu is 't juist perfect. Het is juist 't mooiste als niemand ze allemaal weet, als ook de 'besten' af en toe een steekje laten vallen én als er een mooi clubje is dat regelmatig een fragment herkent. Dat doet TomHagen nu helemaal prima, want aan al die eisen wordt voldaan.

Hierop is TomHagen gebuisd ja, slechts 3 mensen hebben (al dan niet meer) dan de helft van de fragmenten geraden..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin...nu is 't juist perfect. Het is juist 't mooiste als niemand ze allemaal weet, als ook de 'besten' af en toe een steekje laten vallen én als er een mooi clubje is dat regelmatig een fragment herkent. Dat doet TomHagen nu helemaal prima, want aan al die eisen wordt voldaan.

Hierop is TomHagen gebuisd ja, slechts 3 mensen hebben (al dan niet meer) dan de helft van de fragmenten geraden..:7

Dat betekend dat de top vrij klein is, er hebben maar weinig leden voldoende muziekkennis om mee te doen. Daar kan ik toch ook niks aan doen? Als het makkelijk was stonden Teh_Ninja, NandroDavids en Cabyon nu misschien allemaal op de maximale score...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat betekend dat de top vrij klein is, er hebben maar weinig leden voldoende muziekkennis om mee te doen. Daar kan ik toch ook niks aan doen? Als het makkelijk was stonden Teh_Ninja, NandroDavids en Cabyon nu misschien allemaal op de maximale score...

Man, in de vorige contest wist ik er meerdere te raden, en samen met mij nog vele anderen. Je opgaven zijn gewoon veel te moeilijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat betekend dat de top vrij klein is, er hebben maar weinig leden voldoende muziekkennis om mee te doen. Daar kan ik toch ook niks aan doen? Als het makkelijk was stonden Teh_Ninja, NandroDavids en Cabyon nu misschien allemaal op de maximale score...

Man, in de vorige contest wist ik er meerdere te raden, en samen met mij nog vele anderen. Je opgaven zijn gewoon veel te moeilijk..

Voor jou zijn ze te moeilijk. Ben ik het mee eens. Maar de lat ligt nou eenmaal hoog, als jij niet mee kan doen met de top ligt dat aan jou en niet aan de fragmenten.

En de vorige contest werd georganiseerd door Puma en K.O. en niet door mij. Als ik naar de vorige contest kijk, zag ik nummers langs komen van Stevie Wonder, Eric Clapton, Pink Floyd, Iron Maiden, Black Sabbath, The Beatles, Motörhead, The Jimi Hendrix Experience, The Doors, Sex Pistols. Dan vind ik dat ik toch dat ik meer diversiteit in de genres kies. Maar goed je mag weer een nieuwe poging wagen, succes ermee. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...